رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف کارگزینی

نام و نام خانوادگی : خانم زهرا حمامی

سمت: کارشناس مسوول منابع انسانی

تلفن داخلی:262

ایمیل:  Kargozini.darman@mui.ac.ir

شرح وظایف:

  • نظارت و صدور احکام کارگزینی و قراردادهای کارکنان طبق قوانین و مقررات
  • نظارت و ورود اطلاعات و انجام امور مربوط با نرم افزارهای مرتبط با منابع انسانی( جامع پرسنلی، تردد، ارزیابی ،ارتقاء رتبه، نقل و انتقالات، بازنشستگی و...)، و ارائه آمار و گزارشات مورد نیاز
  • نظارت و تهیه پیش نویس مکاتبات ، استعلامات و... مورد نیاز
  • نظارت و بررسی، تکمیل مدارک و معرفی کارکنان جدیدالاستخدام به مراجع ذی صلاح
  • نظارت و انجام امور مربوط به خروج از خدمت (برقراری حقوق بازنشستگی، برقراری حقوق وظیفه، انفصال از خدمت، ترک خدمت، فسخ قرارداد، از کار افتادگی، استعفاء، باز خرید خدمت و...)
  • نظارت و تکمیل مدارک و تشکیل پرونده های بازنشستگی و بایگانی آن
  • نظارت و انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان وتمدید قرارداد مستخدمین پیمانی
  • نظارت و انجام امور مربوط به احتساب سوابق ، ارتقاء رتبه و طبقه کارکنان مشمول و ورود اطلاعات در سامانه طبقه بندی مشاغل و تهیه صورتجلسات کمیته های فرعی و حسب مورد ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه
  • نظارت و انجام امور مربوط به تغییر عنوان، تغییر پست سازمانی و  اعمال مدرک تحصیلی کارکنان به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل
  • نظارت و انجام امور مربوط به حضور و غیاب و مرخصی ها و صدور وضعیت مرخصی سالیانه و محاسبه کارکرد ماهیانه کارکنان
  • تهیه انواع ابلاغ از قبیل (پاس شیر - پاس جانبازی-تعیین محل خدمت و...)
  • نظارت و انجام امور مربوط به ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان
  • نظارت و انجام امورامور مربوط به انتقال، ماموریت و جابجایی کارکنان معاونت درمان و مراکز درمانی تابعه
  • نظارت و انجام امور مربوط به نیروی های مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، تعهدات ضریب کا
  • نظارت و انجام امور مربوط به اجرای مصوبات کمیته ها و نظارت بر ابلاغ آراء هیات تخلفات، تجدید نظر و کمیته انضباط کار و اجرای آرای مزبور
  • نظارت و اجرای نظریه های هسته گزینش کارکنان برابر با قوانین و مقررات مربوطه
  • نظارت و انجام امور رفاهی نظیر کمک هزینه ازدواج، فوت، مسکن ،لباس و ....
  • نظارت و صدور تشویق نامه پرسنل طبق پیشنهادات مقام مافوق
  • نظارت و بايگاني و ضبط مكاتبات و مستندات
  • نظارت و بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
  • نظارت و مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به مقامات مافوق
  • نظارت و شرکت در جلسات، دوره های آموزشی و کمیته ها
  • نظارت و انجام سایر امور محوله طبق قوانین و مقررات و در حیطه شغلی مربوطه

 

نام و نام خانوادگی : خانم مهری داستانپور

سمت: کارشناس منابع انسانی و مسوول نقل وانتقالات

تلفن داخلی:222

ایمیل:  Kargozini.darman@mui.ac.ir

شرح وظایف:

  • صدور احکام کارگزینی و قراردادهای کارکنان طبق قوانین و مقررات
  • ورود اطلاعات و انجام امور مربوط با نرم افزارهای مرتبط با منابع انسانی( جامع پرسنلی، تردد، ارزیابی ،ارتقاء رتبه، نقل و انتقالات، بازنشستگی و...)، و ارائه آمار و گزارشات مورد نیاز
  • تهیه پیش نویس مکاتبات ، استعلامات و... مورد نیاز
  • بررسی، تکمیل مدارک و معرفی کارکنان جدیدالاستخدام به مراجع ذی صلاح
  • انجام امور مربوط به خروج از خدمت (برقراری حقوق بازنشستگی، برقراری حقوق وظیفه، انفصال از خدمت، ترک خدمت، فسخ قرارداد، از کار افتادگی، استعفاء، باز خرید خدمت و...)
  • تکمیل مدارک و تشکیل پرونده های بازنشستگی و بایگانی آن
  • انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان وتمدید قرارداد مستخدمین پیمانی
  • انجام امور مربوط به احتساب سوابق ، ارتقاء رتبه و طبقه کارکنان مشمول و ورود اطلاعات در سامانه طبقه بندی مشاغل و تهیه صورتجلسات کمیته های فرعی و حسب مورد ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه
  • انجام امور مربوط به تغییر عنوان، تغییر پست سازمانی و  اعمال مدرک تحصیلی کارکنان به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل
  • انجام امور مربوط به حضور و غیاب و مرخصی ها و صدور وضعیت مرخصی سالیانه و محاسبه کارکرد ماهیانه کارکنان
  • تهیه انواع ابلاغ از قبیل (پاس شیر - پاس جانبازی-تعیین محل خدمت و...)
  • انجام امور مربوط به ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان
  • انجام امورامور مربوط به انتقال، ماموریت و جابجایی کارکنان معاونت درمان و مراکز درمانی تابعه
  • انجام امور مربوط به نیروی های مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، تعهدات ضریب کا
  • انجام امور مربوط به اجرای مصوبات کمیته ها و نظارت بر ابلاغ آراء هیات تخلفات، تجدید نظر و کمیته انضباط کار و اجرای آرای مزبور
  • اجرای نظریه های هسته گزینش کارکنان برابر با قوانین و مقررات مربوطه
  • انجام امور رفاهی نظیر کمک هزینه ازدواج، فوت، مسکن ،لباس و ....
  • صدور تشویق نامه پرسنل طبق پیشنهادات مقام مافوق
  • بايگاني و ضبط مكاتبات و مستندات
  • بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
  • مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به مقامات مافوق
  • شرکت در جلسات، دوره های آموزشی و کمیته ها
  • انجام سایر امور محوله طبق قوانین و مقررات و در حیطه شغلی مربوطه