رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف صدورپروانه ها

نام و نام خانوادگی:خانم دکتراعظم صالحی 

         مدرک تحصیلی: دکتری روانشناسی

         سمت : رئیس اداره صدور پروانه ها  

         شماره تماس : 5-03136619662 (داخل240 )     

  آدرس پست الکترونیک: 

 

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به بیمارستان های استان – مراکز جراحی محدود و سرپایی

به شرح ذیل: 

  1. انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

  2. رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

  3. صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

  4. تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

  5. در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

  6. بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

  7. تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

  8. اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

  9. اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

  10. اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

  11. پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

  12. بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

  13. ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

  14. انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

  15. درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

  16. بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

  17. نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

  18. مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

  19. آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

  20. پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان

  21. -صدور موافقت اصولی وقرارداد تأسیس مؤسسات 

  22. آگاهی از ساختار سازمانی بیمارستان براساس تعداد تخت های مصوب، فعال، بخش های موجود

  23. اطلاع از ساختار فیزیکی و توانمندیهای بیمارستان به منظور توسعه بخش ها، نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی براساس نیاز منطقه

  24. ارتباط با معاونت بهداشتی، معاونت غذا و دارو و دفتر فنی دانشگاه جهت استعلام های بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود استان

  25. تنظیم ابلاغ و دعوت نامه های مربوط به برگزاری کمیسیون قانونی ماده 20 استانی

  26. برگزاری ماهیانه کمیسیون قانونی ماده 20 استانی 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شرح وظایف کارشناسان صدور پروانه ها

نام و نام خانوادگی:خانم  رقیه شاهین فر 

مدرک تحصیلی: کارشناسی پرستاری 

 سمت : کارشناس اداره صدور پروانه ها   

شماره تماس : 5-03136619662 (داخلی233)     

 آدرس پست الکترونیک: ro.shahinfar@gmail.com

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به مراکز اورتوپد فنی- ساخت و فروش عینک طبی- لابراتوار پروتز دندانی- مرکز درمان با اکسیژن هایپر بار- مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت- مرکز تخصصی طب کار – مجوز تزریقات و پانسمان – صدور و تایید مجوز شرکت ها جهت مزایدات و مناقصات و عقد قراردادهای بهداشتی و درمانی 

 به شرح ذیل: 

  1. انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

  2. رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

  3. صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

  4. تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

  5. در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

  6. بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

  7. تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

  8. اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

  9. اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

  10. اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

  11. پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

  12. بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

  13. ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

  14. انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

  15. درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

  16. بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

  17. نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

  18. مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

  19. آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

  20. پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان   

  21. پیگیری موارد فعالیت محدود در مطب

  22. صدور موافقت اصولی و قرار داد تاسیس

     

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نام و نام خانوادگی: خانم آزاده کریمیان 

 مدرک تحصیلی: کارشناسی پرستاری 

 سمت : کارشناس اداره صدور پروانه ها

 شماره تماس : 5-03136619662 (داخلی202) 

  آدرس پست الکترونیک: karimiyan481@ gmail.com

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به مراکز درمان تخصصی ناباروری- فیزیوتراپی- مراکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری – مراکز مشاوره و ارائه خدمات مامایی- مراکز ارائه ی خدمات و مراقبت های بالینی در منزل – مراکز سرپایی شیمی درمانی 

به شرح ذیل: 

1-   انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

2-   رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

3-   صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

4-   تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

5-   در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

6-   بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

7-   تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

8-   اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

9-   اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

10- اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

11- پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

12- بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

13- ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

14- انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

15- درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

16- بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

17- نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

18- مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

19- آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

20-پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان 

21- صدور موافقت اصولی و قرارداد تاسیس 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                                                                        

نام و نام خانوادگی: خانم زهرا هاشمی 

مدرک تحصیلی: کارشناسی پرستاری 

 سمت : کارشناس اداره صدور پروانه ها   

 شماره تماس : 5-03136619662(داخلی218)     

 آدرس پست الکترونیک: 

 

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به مراکز اختلالات سوء مصرف مواد 

به شرح ذیل: 

  1. انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

  2. رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

  3. صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

  4. تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

  5. در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

  6. بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

  7. تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

  8. اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

  9. اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

  10. اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

  11. پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

  12. بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

  13. ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

  14. انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

  15. درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

  16. بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

  17. نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

  18. مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

  19. آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

  20. پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان

  21. صدور موافقت اصولی و قرار داد تاسیس

     

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

نام و نام خانوادگی: خانم نغمه سادات دهدشتی 

 مدرک تحصیلی: کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و کارشناس ارشد مشاوره شغلی

سمت : کارشناس اداره صدور پروانه ها   

 شماره تماس :5-03136619662 (داخل 297)     

 آدرس پست الکترونیک: n94dehdashti@gmail.com

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به درمانگاه دندانپزشکی- مرکز تصویر برداری پزشکی- موسسه رادیوتراپی- مرکز دیالیز – موسسه پزشکی هسته ای – مراکز منتخب شبانه روزی سلامت 

 به شرح ذیل: 

  1. انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

  2. رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

  3. صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

  4. تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

  5. در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

  6. بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

  7. تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

  8. اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

  9. اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

  10. اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

  11. پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

  12. بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

  13. ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

  14. انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

  15. درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

  16. بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

  17. نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

  18. مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

  19. آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

  20. پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان

  21. صدور موافقت اصولی و قرار داد تاسیس

     

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

نام و نام خانوادگی: خانم نرجس سادات قائم مقامی 

مدرک تحصیلی: کارشناسی علوم آزمایشگاهی

 سمت : کارشناس اداره صدور پروانه ها  

شماره تماس :5-03136619662(داخل302)     

  آدرس پست الکترونیک: narges.ghaem56@gmail.com

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به موسسات رادیولوژی و سونو گرافی- موسسات رادیولوژی دهان ، فک و صورت – درمانگاه های تخصصی- مرکز تخصصی رشد و تکامل کودکان- مرکز سرپایی مراقبت های حمایتی و تسکین سرطان- مرکز پیشگیری و تشخیص زود هنگام بیماریهای غیر واگیر و سرطان 

 به شرح ذیل: 

  1. انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

  2. رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

  3. صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

  4. تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

  5. در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

  6. بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

  7. تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

  8. اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

  9. اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

  10. اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

  11. پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

  12. بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

  13. ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

  14. انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

  15. درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

  16. بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

  17. نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

  18. مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

  19. آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

  20. پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان

  21. صدور موافقت اصولی و قرار داد تاسیس

     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

نام و نام خانوادگی: خانم الهام صمدی 

 مدرک تحصیلی: کارشناسی اتاق عمل 

سمت : کارشناس اداره صدور پروانه ها  

شماره تماس : 5-03136619662 (داخل265 )     

 آدرس پست الکترونیک: samadielham367@gmail.com

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به درمانگاه های عمومی – مراکز جامع توانبخشی

به شرح ذیل: 

  1. انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

  2. رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

  3. صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

  4. تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

  5. در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

  6. بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

  7. تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

  8. اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

  9. اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

  10. اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

  11. پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

  12. بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

  13. ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

  14. انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

  15. درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

  16. بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

  17. نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

  18. مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

  19. آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

  20. پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان

  21. -صدور موافقت اصولی وقرارداد تأسیس مؤسسات 

 

نام و نام خانوادگی:خانم راضیه جانقربانیان پوده 

 مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی

سمت : کارشناس اداره صدور پروانه ها  

شماره تماس : 5-03136619662 (داخل204 )     

آدرس پست الکترونیک: razieh.janghorbanian@gmail.com

شرح وظایف:

بررسی و رسیدگی به درخواستهای صدور پروانه مربوط به بیمارستان های استان – مراکز جراحی محدود و سرپایی

به شرح ذیل: 

  1. انجام استعلام های اشخاص و موسسات از اداره های مرتبط معاونت درمان

  2. رسیدگی به درخواست های بهره برداری موسسات جهت طرح در کمسیون ماده 20

  3. صدور مجوز بهره برداری (پروانه تاسیس- پروانه مسئول فنی) توسط اداره صدور پروانه ها و وزارت متبوع

  4. تهیه آمار موسسات و ارسال آن به اداره ها و واحدهای مرتبط در معاونت درمان 

  5. در اختیار قرار دادن نمودارهای تهیه شده جهت راهنمایی ارباب رجوع 

  6. بررسی درخواست های تمدید توسط کارشناسان اداره امور پروانه ها و تایید توسط رئیس اداره 

  7. تمدید پروانه مراکز درمانی و موسسات بر اساس قوانین و ضوابط وزارت متبوع 

  8. اخذ مدارک مورد نیاز جهت تحویل اصل پروانه تاسیس و مسئول فنی

  9. اطلاع از واحدهای درمانی و بخشهای اضافه شده به پروانه تاسیس هر موسسه و ضوابط مربوط به افزایش بخش ها

  10. اطلاع کامل از آئین نامه ها و دستور العمل های مربوطه جهت رعایت کلیه موارد اعلام شده

  11. پیگیری و گزارش در خصوص موسسات فاقد مجوز

  12. بررسی تاریخ اعتبار پروانه های موسسات دارای پروانه و تهیه اطلاعات از موسساتی که اعتبار پروانه های آن به اتمام رسیده است .

  13. ارتباط تنگاتنگ کارشناسان معاونت درمان شبکه با اداره امور پروانه ها به منظور دستیابی به قوانین و مقررات 

  14. انجام استعلام های تایید صلاحیت موسسین و مسئول فنی ها از مراجع مربوط 

  15. درخواست بازدید نظارتی و کمیته فنی از موسسات درمانی مرتبط با تمدید یا صدور پروانه ها

  16. بررسی و رسیدگی به درخواست های خارج از سامانه 

  17. نظارت بر قوانین مرتبط با موسسات و گزارش موارد نقص به اداره نظارت و امور حقوقی 

  18. مکاتبات مرتبط با موسسات پزشکی با سازمان های بیمه گر و سازمان نظام پزشکی 

  19. آموزش نمایندگان قانونی موسسات در خصوص نحوه کار با سامانه و آشنایی با قوانین صدور پروانه 

  20. پاسخگویی حضوری و تلفنی جهت راهنمایی متقاضیان

  21. -صدور موافقت اصولی وقرارداد تأسیس مؤسسات 

  22. آگاهی از ساختار سازمانی بیمارستان براساس تعداد تخت های مصوب، فعال، بخش های موجود

  23. اطلاع از ساختار فیزیکی و توانمندیهای بیمارستان به منظور توسعه بخش ها، نصب و راه اندازی تجهیزات پزشکی براساس نیاز منطقه

  24. ارتباط با معاونت بهداشتی، معاونت غذا و دارو و دفتر فنی دانشگاه جهت استعلام های بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود استان