رفتن به محتوای اصلی
x

💠 آغاز برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای 20 هزار نفر از سال آینده

💠 آغاز برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای 20 هزار نفر از سال آینده

🔹 ستاد اجرایی پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای 20 هزار نفر 25 بهمن ماه در دانشگاه تشکیل شد. نخستین جلسه این ستاد با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نیز رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کاشان بصورت وبینار برگزار گردید.

🔹 به گزارش خبرنگار وبدا، دکتر شاهین شیرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این نشست با اشاره به اهمیت آغاز برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای 20 هزار نفر از سال آینده، اظهار داشت: در همین راستا کمیته های شش گانه ای تشکیل و مقدمات آن اجرا و زیر ساخت های اولیه فراهم می گردد.

🔹 وی بیان داشت: در پی اجرای موفق برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای زیر 20 هزار نفر، اجراي آن را در شهرهای بالای 20 هزار نفر در دستور کار قرار دادیم.

🔹 رسول حمامی، مدیر توسعه شبکه ای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای بالای 20 هزار نفر را از سال آینده منوط به تخصیص اعتبارات پایدار و منابع کافی و زیر ساخت آی تی قوی و برنامه ارجاع الکترونیکی از سطح یک به دو خواند. حمامی گفت: اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در شهرهای زیر 20 هزار نفر نتایج ارزنده ای به دنبال داشته است و با عملیاتی شدن آن شاهد دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشت و درمان با هزینه کم و افزایش رضایت مردم بودیم. وی گفت: فرایندها و شیوه نامه های اجرای طرح پس از ابلاغ دستورالعمل ها از سوی وزارت بهداشت مشخص می گردد.