رفتن به محتوای اصلی
x

💠در راستای کشیک نوروزی و نظارت بر مراکز ارائه خدمات سرپایی و درمانگاه های شبانه روزی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ از درمانگاه اطفال پارسیان

💠در راستای کشیک نوروزی و نظارت بر مراکز ارائه خدمات سرپایی و درمانگاه های شبانه روزی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ از درمانگاه اطفال پارسیان توسط خانم فریدونی، آقای مالکی و آقای نادری بازدید به عمل آمد.

و ضمن تبریک سال نو و عرض خسته نباشیدبه پرسنل محترم،نحوه فعالیت مراکز مذکور بررسی گردید که موارد زیر قابل ذکر می باشد. -درمانگاه فعال بود و کلیه پرسنل در حال انجام وظیفه بودند. -یک پزشک متخصص اطفال و یک نفر پرستار مطابق با برنامه تنظیمی در درمانگاه حضور داشتند که آموزش لازم در خصوص حضور حداقل دو پرستار در شیفت داده شد، مقرر شد تمامی شیفت ها با حداقل دو نفر پرستار فعال باشد. -درمانگاه فاقد آمبولانس بود و اعزام ها توسط اورژانس ۱۱۵ انجام می گرفت که آموزشهای لازم داده شد. -مستتدات چک روزانه ترالی احیاء و Dc شوک رویت شد. آموزشهای لازم در این خصوص داده شد. -در خصوص فرآیند شستشو و استریل ست ها و مدت زمان استریل ماندن ست ها در صورت عدم استفاد، توضیحات لازم ارائه شد. -تعرفه ها نصب بود.تعرفه های مصوب رعایت می گردید. -از دستگاه کارت خوان استفاده می شد. -پرسنل دارای پوشش حرفه ایی مناسب بودند. -تفکیک زباله های عفونی و غیر عفونی به درستی انجام می شد آموزشهای لازم به پرسنل مربوطه داده شد. -در خصوص نحوه مواجهه با خون و ترشحات توضیحات لازم ارایه شد. -ویزیت اطفال توسط یک متخصص اطفال انجام میشد. -اصول ایمنی بیمار و رعایت دستورالعمل ها بررسی گردید، آموزشهای لازم در این خصوص داده شد.