رفتن به محتوای اصلی
x

وبینار ارائه خدمات پاسخگو و اخلاق محور به سالمندان

روز پنج شنبه مورخ 1402/07/06 ساعت 8 الی 10 صبح ، وبینار ارائه خدمات پاسخگو و اخلاق محور به سالمندان با محوریت معاونت درمان و با همکاری دانشکده پرستاری در راستای ارتقا آگاهی پرستاران با گروه هدف سوپروایزرهای آموزش سلامت و رابطین محترم برنامه سالمندی برگزارشد.

کشور ما از جمله کشورهای واجد بالاترین شیب و شتاب افزایش جمعیت سالمندی در جهان است و درصد رشد جمعیت سالمندی در اصفهان از معدل کشوری بالاتر است. لذا سیاست‌گزاری و برنامه ریزی جهت رویارویی با این پدیده ضروری است. با توجه به مشکلات جسمی و بیماری های مزمن در این گروه، درصد بالای مراجعه سالمندان به مراکز درمانی، نیازها و لزوم تکریم ایشان و به مناسبت روز جهانی سالمندان ( مصادف با 9 مهرماه (اول اکتبر)) وبینار فوق برگزارشد.

در ابتدا اهداف وبینار توسط خانم دکتر ایزدی خواه مسئول محترم بیماری های غیرواگیر ، و خانم جنیدی کارشناس برنامه سالمندی معاونت درمان بیان شد

در ادامه مباحث آموزشی توسط خانم دکتر کشوری هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی مطرح شد و شرکت کنندگان در برنامه مشارکت و همکاری چشمگیری داشتند. پیرو مصوبات جلسه سالمندی شهریورماه این معاونت ، شرکت کنندگان در این وبینار موظف شدند که مطالب فوق را به صورت آبشاری به سایر کارکنان بیمارستان طی دوره های آموزشی ضمن خدمت، آموزش دهند.

🌐Ta.mui.ac.ir