رفتن به محتوای اصلی
x

هم اندیشی سوپروایزرهای آزمایشگاه های بیمارستانی

این نشست و هم اندیشی با حضور تعدادی از سوپروایزرین آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی با هدف بررسی مشکلات و درخواست های کارشناسان خدوم آزمایشگاه به عنوان یکی از بازوهای اصلی جامعه سلامت توسط مدیریت اداره امور آزمایشگاه ها در سالن کنفرانس معاونت درمان در صبح روز چهارشنبه مورخ یازدهم مهر 1403، برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ضمن معرفی شرکت کنندگان و واحد مورد فعالیت، مشکلات اجرایی در خصوص پیاده سازی سیستم سپاس مطرح گردید. 

سپس خانم مهندس شمسی پناه از مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نسبت به آموزش و توجیه نمودن حاضرین اقدام نمودند. 

در قسمت دوم جلسه مهمانان در خصوص بهبود وضعیت آزمایشگاه بعنوان یکی از مهمترین ارکان پاراکلینیک در مراکز بیمارستانی و حضور یکی از افراد کلیدی بخش آزمایشگاه در کمیته های مدیریتی بیمارستان بعنوان سیاست گذاران حوزه مربوطه سخنانی مطرح گردید. 

در ادامه ایشان رسیدگی به شیوه پرداخت کارانه و اضافه کار کارکنان زحمت کش آزمایشگاه را از مدیر امور آزمایشگاه ها دکتر صمدی بعنوان متولی این حوزه درخواست نمودند.

همچنین در این برنامه پیرامون مشکلات مربوط به عدم تخصیص ردیف بودجه جهت خرید تجهیزات و کیت های مصرفی آزمایشگاه در بخش دولتی صحبت شد.

بیان جمع بندی جلسه : 

در پایان جلسه مقرر گردید یکی از شرکت کنندگان نسبت به جمع آوری و دسته بندی نمودن مشکلات اقدام نموده و مکاتبه ایشان بصورت رسمی به این معاونت ارسال گردد. همچنین  دکتر صمدی نسبت به مطرح نمودن و چاره اندیشی با مدیران ارشد دانشگاه و وزارت متبوع مساعدت نمایند.