رفتن به محتوای اصلی
x

همایش بزرگداشت روز جهانی رژیم درمانگر و تجلیل از دانش آموختگان تغذیه و رژیم درمانی برگزیده استان برگزار شد.

✍️به گزارش روابط عمومی معاونت درمان روز شنبه ۱۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ مراسم بزرگداشت روز جهانی رژیم درمانگر با حضور دکتر خوروش معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و جمعی از معاونین بهداشت و غذا و دارو و اساتید، پیشکسوتان، کارشناسان تغذیه شاغل در شبکه های بهداشت و درمان، بیمارستان های تابعه و دانشجویان، با شعار " اصلاح سبک زندگی سالم با رژیم درمانگر" در سالن همایش های لقمان دانشگاه برگزار گردید.

 🔰دکتر خوروش گفت : روز جهانی رژیم درمانگر فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های متخصصان و کارشناسان تغذیه و رژیم درمانی در ارتقای سلامت جامعه است. 

🔷معاون درمان افزود: متخصصین و کارشناسان تغذیه باید آگاهی مردم جامعه را از نقش مهم تغذیه در سلامت افزایش دهند و مردم را به اتخاذ سبک زندگی سالم با تغذیه مناسب تشویق کنند و جدیدترین دستاوردها در علم تغذیه و رژیم درمانی را به مردم جامعه معرفی کنند. 

✔️در پایان این همایش ضمن بیان اهمیت نقش مشاورین تغذیه در پیشگیری و کنترل بیماری ها، از بازنشستگان ، پیشکسوتان و کارشناسان تغذیه تحت پوشش معاونت درمان ، بهداشت و غذا و دارو و 38 دانش آموخته تغذیه شاغل در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مراکز خصوصی، خیریه، تامین اجتماعی و وابسته به سایر سازمانها تجلیل بعمل آمد.

 #پوشش_همگانی_سلامت

 #برنامه_ملی_سلامت_خانواده

 #عدالت_و_تعالی_نظام_سلامت 

 🌐 Ta.mui.ac.ir