رفتن به محتوای اصلی
x

نشست سالانه روسا و کارشناسان اداره اورژانس دانشگاه‌های سراسر کشور

حضور اداره اورژانس، اداره اقتصاد درمان و مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نشست سالانه روسا و کارشناسان اداره اورژانس دانشگاه‌های سراسر کشور از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ دی ماه در محل سالن همایش های بین المللی رازی تهران

. این نشست با حضور روسا، مسئولین و کارشناسان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اورژانس کشور و روسا و کارشناسان اداره اورژانس دانشگاههای سراسر کشور برگزار گردید و آخرین دستورالعمل های مربوطه، نحوه صحیح نظارت و ارزیابی، مرور مهم ترین دستورالعمل های بیمارستانی در این حوزه و توانمندسازی نیروی انسانی اداره اورژانس و ایجاد وحدت رویه در این امر ارائه شد.

قابل ذکر است در پنل دومین روز این نشست، مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ، اداره اورژانس معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور فعال داشته و به بحث و تبادل نظر و بیان تجارب موفق پرداختند.

در ادامه دکتر گلشنی رئیس اداره اورژانس، اهم فرآیندها در کار تیمی اورژانس بیمارستان ها و اداره اورژانس معاونت های دانشگاه های علوم پزشکی، توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه های مذکور و اهمیت و لزوم اجرایی سازی این امر را بصورت مبسوط ارائه نمودند.

در پایان این نشست مسئول اداره اقتصاد درمان، خانم جعفرطیاری نحوه پرداختی به پزشکان اورژانس بیمارستان ها و فرآیند اجرایی سازی و نظارت بر آن را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان نمودند. #پویش_ملی_سلامت  

#آگاهی_زودتر_مراقبت_موثرتر

#غربالگری_دیابت_و_فشارخون_بالا

 🌐Ta.mui.ac.ir