رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف گردشگری سلامت

  • نام و نام خانوادگی:خانم دکتر ندا احمدی (متخصص طب سنتی)

    سمت: مسوول واحد گردشگری سلامت

    ایمیل:HEALTH.TOURISM@MUI.AC.IR

    سوابق اجرایی:

    تلفن داخلی:299

    تلفن مستقیم :

    شرح وظایف:

    سیاست گذاری وتدوین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه جذب و درمان بیمار بین المللی

    ارزیابی اولیه و معرفی مراکز درمانی به منظور صدور و تمدید مجوز

    ابلاغ آیین نامه های مربوط به حوزه گردشگری سلامت به مراکز درمانی

    نظارت بر حسن ثبت اطلاعات در سامانه آواب در قسمت توریسم درمانی

    بازدیدهای دوره ای از مراکز دارای مجوز جهت بررسی عملکرد و نیز تمدید اعتبارنامه های مربوطه

    دریافت  و ثبت اطلاعات مربوط به پزشکان و پرسنل شاغل دربخش PD از مراکز دارای مجوز

    پاسخ به استعلام ها و مکاتبات وزارت متبوع

    برنامه ریزی، اجرا و بارگزاری برنامه عملیاتی در سامانه HO

     

    معرفی کارشناس گردشگری سلامت:

    نام و نام خانوادگی: خانم زینب فلاح

    سمت :کارشناس اداره گردشگری

    تلفن داخلی:215

    تلفن مستقیم:

    شرح وظایف :

  • شرح وظایف واحد گردشگری سلامت معاونت درمان
  • حضور در جلسات هماهنگی درون بخشی و برون بخشی با موضوع گردشگری سلامت

    تشکیل کار گروه گردشگری سلامت  (اداره میراث فرهنگی، مدیریت روابط بین الملل و سایر ارگان های ذیربط)

    هماهنگی با مدیریت امور بین الملل دانشگاه در زمینه گردشگری سلامت

    برنامه ریزی و سیاست‌گذاری فعالیت های گردشگری سلامت استان

    برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های شرکت های تسهیلگر گردشگری سلامت

    بازدید و  نظارت بر فعالیت مراکز درمانی فعال یا متقاضی در حوزه گردشگری سلامت

    پیگیری و نظارت درخصوص ورود اطلاعات بیماران بین الملل در سامانه گردشگری سلامت وزارت متبوع

    برگزاری جلسات هماهنگی  با کارشناسان IPD مراکز درمانی

    جلسات هماهنگی با روسا و مدیران مراکز درمانی فعال در حوزه گردشگری سلامت

    تنظیم صورتجلسات کلیه جلسات هماهنگی برگزار شده

    پاسخگویی حضوری و غیرحضوری به درخواست متقاضیان فعال در حوزه گردشگری سلامت

     ابلاغ  آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ... ارسالی از وزارت متبوع

     نظام مند نمودن دلالان فعال در حوزه گردشگری سلامت

    هماهنگی و برنامه ریزی در راستای تشکیل واحد IPD در مراکز درمانی

    هماهنگی و برنامه ریزی در راستای افزایش تعداد مراکز درمانی دارای واحد IPD

    نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای  IPD در مراکز درمانی