رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری پودمان آموزشی توانمند سازی مدیران پرستاری بیمارستانهای غرب تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دوره آموزشی توانمند سازی مدیران پرستاری(مترون، سوپروایزر، سرپرستار) در زمینه مدیریت نیروی انسانی و نظارت بالینی با حمایت مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با همکاری بیمارستان شهید منتظری نجف آباد در روزهای سوم و چهارم مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

مطالب ارایه شده توسط اساتید شامل موارد زیر بوده است:

آشنایی با ارتباط موثر و ارتباط درمانی با بیمار و خانواده و برقراری ارتباط حرفه ای در سازمان، روشهای محاسبه نیروی انسانی، کاهش ساعت کاری، حضور و غیاب و مرخصی ها.

وری بر اصول مدیریت بالینی و پرستاری، مدیریت بخش های بالینی، نظارت و ارزشیابی بر اساس استاندارهای اعتباربخشی«سنجه های مدیریت خدمات پرستاری و مراقبتهای عمومی بالینی»، زیر نظر اساتید آقای دکتر ناجی، خانم دکتر صفازاده، خانم چراغی، آقای نوشاد، خانم کریمی، ارایه شد

در پایان دوره به منظور جمع بندی مطالب ارایه شده، مدیران پرستاری به ارایه تجارب، پیشنهادهای مربوط به محتوای ارایه شده به شیوه پرسش و پاسخ و بارش افکار پرداختند.

لازم به ذکر است برنامه ریزی جهت اجرای دوره مذکور برای بیمارستان تابعه علوم پزشکی اصفهان در مناطق جنوب، شرق، شمال و مرکز اصفهان، نیز توسط مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دست اقدام است.