برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با نحوه بررسی و روند رسیدگی به شکایات مراکز درمانی
برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با نحوه بررسی و روند رسیدگی به شکایات مراکز درمانی" توسط اداره نظارت بر بیمارستانها و مراکز جراحی محدود معاونت درمان ویژه مسئولین بهبود کیفیت،کارشناسان رسیدگی به شکایات و کارشناسان حقوق گیرنده خدمت کلیه مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه، بیمارستانهای خصوصی خیریه و وابسته به نهاد و کلیه مراکز جراحی محدود .
در تاریخ 06/06/1403 روز سه شنبه در سالن اجتماعات معاونت درمان با عنوان آموزشی: آشنایی با نحوه بررسی و روند رسیدگی به شکایات مراکز درمانی با هدف توانمند نمودن فراگیران در زمینه بررسی و روند رسیدگی به شکایات مراکز درمانی بمنظور:
1- تامین نیازهای گیرندگان خدمت
2 – توانایی و مدیریت تحلیل ریشه ای شکایات و انتقادات بیمار و خانواده
3- شناسایی هر گونه تعارض منافع با حقوق بیمار در مرکز جراحی وانجام اقدامات اصلاحی مناسب.
اعضای حاضر: سرپرست مدیریت نظارت و اعتبار بخشی امور درمان(آقای دکتر دیباجی)- سرپرست حوزه حقوقی معاونت درمان(آقای مهندس شیروانی)با حضورکارشناسان اداره نظارت بر بیمارستانها و مراکز جراحی محدود معاونت درمان. کلیه کارشناسان نظارت بر درمان.کارشناسان حقوق گیرنده خدمت و کارشناسان رسیدگی به شکایات کلیه مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه، مدیران و مسئولین بهبود کیفیت مراکز جراحی محدود، مسئولین بهبود کیفیت کلیه بیمارستانهای خصوصی،خیریه و وابسته به ارگانها.
برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با نحوه بررسی و روند رسیدگی به شکایات مراکز درمانی توسط اداره نظارت بر بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود معاونت درمان برگزار گردید.
این جلسه با حضور و تدریس آقای مهندس شیروانی سرپرست امور حقوقی معاونت درمان –آقای دکتر احسان احسنی،آقای رسول شاه محمدی و خانم عاطفه صالحی کارشناسان محترم حوزه امور حقوقی معاونت درمان برگزار و عناوین تدریس شده با موضوع :1- شناسایی، برنامه ریزی و تأمین نیازهای گیرندگان خدمت 2- رویکرد بیمار محوری در نظام کارآمد رسیدگی به شکایات 3- تحلیل ریشه ای انواع شکایات و انتقادات بیمار و خانواده، عنوان شد
دوره آموزشی با طرح سناریو و تحلیل و بررسی و پرسش و پاسخ پایان یافت.
- Log in to post comments