رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید نوروزی ستاد معاونت درمان از بیمارستان شهید آیت الله صدوقی

💠بازدید مورخ ۱۴۰۲/۱/۹ بیمارستان شهید آیت اللّه صدوقی توسط آقای دکتر نصیری و خانم ها قربانی و خیّر انجام شد و ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان فرایند های مرکز و چالش ها مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن به شرح ذیل می باشد:

✅در زمان بازدید ریاست و مترون بیمارستان حضور داشتند و برنامه حضور مسئولین تا پایان تعطیلات مطابق مکاتبات و دستورالعمل های ارسالی معاونت درمان تنظیم شده بود.

✅ بخش های داخلی و جراحی مردان و بخش های داخلی و جراحی زنان ادغام شده بود که بدلیل افزایش بار مراجعات بخش داخلی و جراحی زنان از ۵ فروردین مجزا شده است.

✅ ۱۷ تخت در اورژانس در فضای مجزا به کووید اختصاص داده شده بود که در زمان بازدید دو بیمار تحت نظر بودند.

✅ در اورژانس اطلاعات بیماران سطح ۵ تریاژ ثبت نمی شود و مستنداتی از ثبت کاغذی نیز در زمان بازدید ارائه نشد مسئول اورژانس علت را افزایش بار مراجعات سطح ۵ عنوان کردند با این وجود تذکرات لازم داده شد.

✅ مستندات چک ترالی احیاء اورژانس در برخی از شیفت ها ناقص بود که نیاز به نظارت بیشتری وجود دارد.

✅ در بررسی فرایند های درمانی بخش آی سی یو پروتکل های اتاق ایزوله به خوبی رعایت نشده بود.سیر بیماری در برخی بیماران تکمیل نشده بود، فرم های مشاوره توسط پزشکان بیهوشی تکمیل تکمیل شده بود، ویزیت روزانه برخی از بیماران با تأخیر انجام می شود، مستنداتی از مدیریت زخم بستر بیماران در پرونده بیمار وجود ندارد.

✅ کلیه واحد های پاراکلینیک مطابق روال قبل فعال بودند.