رفتن به محتوای اصلی
x

اولین کمیسیون اضطراری رشته پرستاری پاییز 1402 

اولین کمیسیون اضطراری طرح رشته پرستاری فصل پاییز  1402

 قابل توجه  متقاضیان :

**** مشغول بکار شدن افراد مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (رشته  پرستاری) ،قبل از گذراندن خدمت طرح ، در مراکز خصوصی، دولتی ، خیریه و سایر ارگان ها تخلف محسوب می گردد و در صورت محرز شدن اشتغال نامبردگان، ضمن برخورد قانونی با مراکز بکار گیرنده نیرو، از گذراندن طرح افراد مذکور در این استان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

 - نکته بسیار مهم : جهت آگاهی از وصول اطلاعات فراغت از تحصیل خود از سوی دانشگاه محل تحصیل به وزارت بهداشت قبل از ثبت نام اینترنتی در سایت کمسیون طرح با مراجعه به قسمت تائید فراغت از تحصیل دانش آموختگان در صفحه اصلی سایت معاونت درمان ، با وارد نمودن کد ملی از وصول اطلاعات تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایید. سپس در صورت اعلام فراغت از تحصیل از سوی دانشگاه محل تحصیل به سیستم جامع مدیریت طرح سایت وزارت بهداشت( tarhreg.behdasht.gov.ir) نسبت به ثبت نام اینترنتی در کمسیون طرح اقدام نمایید.

  - لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایند چرا که پس از ثبت نام و انجام مکاتبات به هیچ وجه انتقال به سایر مراکز امکان پذیر نمی باشد و لیکن در صورت انصراف یا اعلام توقف طرح توسط مرکز (عدم نیاز)، به مدت ۶ماه از انجام طرح در استان اصفهان محروم خواهند شد و پس از پایان مدت محرومیت، صرفا در مراکز مورد نظر دانشگاه معرفی نامه انجام خدمات صادر می گردد و این افراد امکان انتخاب واحد محل خدمت را نخواهند داشت.

 

  ***در صورت عدم مراجعه به واحد محل خدمت و تشخیص مدت مربوطه به عنوان غیبت غیر موجه، به مدت یکسال از ثبت نام در سامانه رشد ( تمام استان ها) محروم خواهید شد و پس از اتمام مدت مورد اشاره اجازه سپری نمودن باقی مانده طرح خود در استان اصفهان را نخواهید داشت.

تبصره : انصراف از طرح پس از صدور ابلاغ شروع به کار نیروها در مراکز، منوط به موافقت کامل مرکز و شروع به کار نیروی جایگزین می باشد که حداقل شش ماه طول خواهد کشید .

- قابل توجه آقایان شرکت کننده در کمیسیون :
انجام خدمت سربازی نسبت به انجام خدمت طرح اولویت داشته و آقایانی که تا به حال خدمت سربازی انجام نداده و یا از خدمت سربازی معاف نبوده ، حق شرکت در کمیسیون را نخواهند داشت .

****-آقایان در صورت دارا بودن شرایط زیر اجازه ثبت نام دارند:

 دارا بودن كارت پایان خدمت نظام وظیفه قبل از فارغ التحصیلي در رشته های پیراپزشکي با مقطع دیپلم و یا كارداني

دارا بودن کارت معافیت از خدمت یا پایان خدمت نظام وظیفه بعد از فارغ التحصیلي در رشته های پیراپزشکی

اگرخدمت نظام وظیفه بعد از فارغ التحصیلي در رشته های پزشکي و پیراپزشکي كمتر از حدنصاب مدت طرح باشد كمتر از ۲۴ ماه جهت مقاطع كارشناسي وبالاتر وكمتر از ۱۲ ماه جهت كارداني ،در این حالت باید كارت پایان خدمت پس از فارغ التحصیلي در رشته های پیراپزشکي به عنوان مدارك ارائه شود .در صورت عدم صدور كارت پایان خدمت نامه معتبر از ستاد كل نیروهای مسلح یا كارت ترخیص کامل از خدمت قابل قبول است.

جهت دریافت اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته پرستاری اینجا را کلیک نمائید.

مدارک لازم جهت شرکت و ثبت نام :
۱) اسکن اصل صفحه اول و دوم و سوم شناسنامه (صفحه سوم شناسنامه ،صفحه آخر (توضیحات) می باشد)
۲) اسکن اصل پشت و روی کارت ملی***

۳)عکس رنگی پشت سفید 
۴) اسکن اصل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی
۵) فرم میزان بدهی یاتسویه حساب به روز از صندوق رفاه دانشجویی  {ساختمان شماره ۴ ، صندوق رفاه دانشجویی (صرفا متعلق به کلیه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی می باشد)}

- مدارک لازم برای استفاده از امتیازات  :
۱) اسکن اصل صفحه اول و دوم وسوم شناسنامه
۲) اسکن گواهی پایان تحصیلات دوره ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان( جهت استفاده از امتیاز بومی بودن)، تصویر سند یا قولنامه (جهت استفاده از امتیاز ساکن غیر بومی) و تصویر حکم کارگزینی یا نامه ماموریت یا کارت پرسنلی معتبر (جهت امتیاز تبعیت از همسر نظامی)
۳) اسکن حکم کارگزینی برای خانواده کارکنان دانشگاه
۴) تصویر گواهی استعلام نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل(شایان ذکر است امتیاز استعداد درخشان شامل گروه پرستاری نمی باشد لطفا مدرکی با این عنوان بارگزاری نگردد)
۵) تصویر کارت شناسایی شهداء، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند.

 

  جهت ثبت نام به سامانه زیر مراجه نمایید:

.irTarhreg.behdasht.gov

آدرس:اصفهان- خیابان آپادانا اول – روبروی مسجد ۱۵ خرداد- معاونت درمان- مدیریت پرستاری داخلی ۲۰۵

ثبت نام