رفتن به محتوای اصلی
x

اولین کارگاه آموزشی « کمک به تنفس نوزاد (HBB) با استفاده از مولاژ »

کارگاه آموزشی « کمک به تنفس نوزاد (HBB) با استفاده از مولاژ » توسط اداره مامایی معاونت درمان در روز پنجشنبه مورخ 7 دی ماه ١۴٠2 با تدریس مربیان کشوری سلامت نوزادان جهت کارشناسان مامایی مراکز درمانی در دو گروه در بیمارستان حضرت زینب(س) برگزار گردید.

به منظور توانمند سازی کارشناسان مامایی مراکز درمانی، کارگاه آموزشی « کمک به تنفس نوزاد (HBB) با استفاده از مولاژ » توسط اداره مامایی معاونت درمان در روز پنجشنبه مورخ 7 دی ماه ١۴٠2 با تدریس مربیان کشوری سلامت نوزادان در دو گروه در بیمارستان حضرت زینب(س) برگزار گردید.

در این کارگاه جهت ارتقاء آگاهی و بهبود مهارت فراگیران، طبق دستورالعمل های کشوری وزارت متبوع، در خصوص مراقبت تنفسی نوزاد و اقدامات لازم در مشکلات تنفسی بدو تولد با استفاده از مولاژ آموزش لازم ارائه گردید. در پایان پس از بحث و تبادل نظر، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد و تمرین عملی با استفاده از مولاژ توسط شرکت کنندگان انجام شد و از برگزاری کارگاه ابراز رضایت نمودند.

بیان جمع بندی جلسه :  ارتقاء آگاهی و بهبود مهارت فراگیران درخصوص اقدامات لازم در زمان بروز مشکلات تنفسی بدو تولد از طریق آموزش با استفاده از مولاژ

بیان مصوبات قطعی شده :

- لزوم آموزش آبشاری به گروه هدف توسط شرکت کنندگان در بیمارستان محل خدمت

- ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به مادران و نوزادان

 🌐Ta.mui.ac.ir