رفتن به محتوای اصلی
x

اولین دوره آموزشی « تغذیه با شیر مادر در نوزادان نارس »

کنفرانس آموزشی  « تغذیه با شیر مادر در نوزادان نارس » توسط اداره مامایی معاونت درمان با همکاری واحد آموزش در روز یکشنبه مورخ 10 دی ماه ١۴٠2 با تدریس مربیان کشوری سلامت نوزادان جهت کارشناسان مامایی مراکز درمانی در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی برگزار گردید.

به منظور توانمند سازی کارشناسان مامایی مراکز درمانی، کنفرانس آموزشی « تغذیه با شیر مادر در نوزادان نارس »  توسط اداره مامایی معاونت درمان با همکاری واحد آموزش در روز یکشنبه مورخ 10 دی ماه ١۴٠2 با تدریس مربیان کشوری سلامت نوزادان در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی برگزار گردید.

در این کنفرانس جهت ارتقاء آگاهی و بهبود مهارت فراگیران، طبق دستورالعمل های کشوری وزارت متبوع، در خصوص اهمیت و فیزیولوژی شیردهی، شرایط مادری مؤثر در تولید شیر، چالش های فیزیولوژیک در تغذیه با شیر مادر در نوزادان نیازمند مراقبت ویژه، تغذیه با مکمل ها و استفاده از روش های جایگزین 0SNS، فنجان، گاواژ و ... )

آموزش لازم ارائه گردید. در پایان پس از بحث و تبادل نظر، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد و شرکت کنندگان از برگزاری این دوره آموزشی ابراز رضایت نمودند.  

جمع بندی جلسه :  ارتقاء آگاهی و بهبود مهارت فراگیران درخصوص دستورالعمل های کشوری وزارت متبوع، مرتبط با « تغذیه با شیر مادر در نوزادان نارس » شامل اهمیت و فیزیولوژی شیردهی، شرایط مادری مؤثر در تولید شیر، چالش های فیزیولوژیک در تغذیه با شیر مادر در نوزادان نیازمند مراقبت ویژه، تغذیه با مکمل ها و استفاده از روش های جایگزین 0SNS، فنجان، گاواژ و ... )

 🌐Ta.mui.ac.ir