نام و نام خانوادگی : خانم زهرا حمامی
سمت: کارشناس مسوول منابع انسانی
تلفن داخلی:262
ایمیل: Kargozini.darman@mui.ac.ir
شرح وظایف:
- نظارت و صدور احکام کارگزینی و قراردادهای کارکنان طبق قوانین و مقررات
- نظارت و ورود اطلاعات و انجام امور مربوط با نرم افزارهای مرتبط با منابع انسانی( جامع پرسنلی، تردد، ارزیابی ،ارتقاء رتبه، نقل و انتقالات، بازنشستگی و...)، و ارائه آمار و گزارشات مورد نیاز
- نظارت و تهیه پیش نویس مکاتبات ، استعلامات و... مورد نیاز
- نظارت و بررسی، تکمیل مدارک و معرفی کارکنان جدیدالاستخدام به مراجع ذی صلاح
- نظارت و انجام امور مربوط به خروج از خدمت (برقراری حقوق بازنشستگی، برقراری حقوق وظیفه، انفصال از خدمت، ترک خدمت، فسخ قرارداد، از کار افتادگی، استعفاء، باز خرید خدمت و...)
- نظارت و تکمیل مدارک و تشکیل پرونده های بازنشستگی و بایگانی آن
- نظارت و انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان وتمدید قرارداد مستخدمین پیمانی
- نظارت و انجام امور مربوط به احتساب سوابق ، ارتقاء رتبه و طبقه کارکنان مشمول و ورود اطلاعات در سامانه طبقه بندی مشاغل و تهیه صورتجلسات کمیته های فرعی و حسب مورد ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه
- نظارت و انجام امور مربوط به تغییر عنوان، تغییر پست سازمانی و اعمال مدرک تحصیلی کارکنان به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل
- نظارت و انجام امور مربوط به حضور و غیاب و مرخصی ها و صدور وضعیت مرخصی سالیانه و محاسبه کارکرد ماهیانه کارکنان
- تهیه انواع ابلاغ از قبیل (پاس شیر - پاس جانبازی-تعیین محل خدمت و...)
- نظارت و انجام امور مربوط به ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان
- نظارت و انجام امورامور مربوط به انتقال، ماموریت و جابجایی کارکنان معاونت درمان و مراکز درمانی تابعه
- نظارت و انجام امور مربوط به نیروی های مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، تعهدات ضریب کا
- نظارت و انجام امور مربوط به اجرای مصوبات کمیته ها و نظارت بر ابلاغ آراء هیات تخلفات، تجدید نظر و کمیته انضباط کار و اجرای آرای مزبور
- نظارت و اجرای نظریه های هسته گزینش کارکنان برابر با قوانین و مقررات مربوطه
- نظارت و انجام امور رفاهی نظیر کمک هزینه ازدواج، فوت، مسکن ،لباس و ....
- نظارت و صدور تشویق نامه پرسنل طبق پیشنهادات مقام مافوق
- نظارت و بايگاني و ضبط مكاتبات و مستندات
- نظارت و بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
- نظارت و مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به مقامات مافوق
- نظارت و شرکت در جلسات، دوره های آموزشی و کمیته ها
- نظارت و انجام سایر امور محوله طبق قوانین و مقررات و در حیطه شغلی مربوطه
نام و نام خانوادگی : خانم مهری داستانپور
سمت: کارشناس منابع انسانی و مسوول نقل وانتقالات
تلفن داخلی:222
ایمیل: Kargozini.darman@mui.ac.ir
شرح وظایف:
- صدور احکام کارگزینی و قراردادهای کارکنان طبق قوانین و مقررات
- ورود اطلاعات و انجام امور مربوط با نرم افزارهای مرتبط با منابع انسانی( جامع پرسنلی، تردد، ارزیابی ،ارتقاء رتبه، نقل و انتقالات، بازنشستگی و...)، و ارائه آمار و گزارشات مورد نیاز
- تهیه پیش نویس مکاتبات ، استعلامات و... مورد نیاز
- بررسی، تکمیل مدارک و معرفی کارکنان جدیدالاستخدام به مراجع ذی صلاح
- انجام امور مربوط به خروج از خدمت (برقراری حقوق بازنشستگی، برقراری حقوق وظیفه، انفصال از خدمت، ترک خدمت، فسخ قرارداد، از کار افتادگی، استعفاء، باز خرید خدمت و...)
- تکمیل مدارک و تشکیل پرونده های بازنشستگی و بایگانی آن
- انجام امور مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان وتمدید قرارداد مستخدمین پیمانی
- انجام امور مربوط به احتساب سوابق ، ارتقاء رتبه و طبقه کارکنان مشمول و ورود اطلاعات در سامانه طبقه بندی مشاغل و تهیه صورتجلسات کمیته های فرعی و حسب مورد ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل دانشگاه
- انجام امور مربوط به تغییر عنوان، تغییر پست سازمانی و اعمال مدرک تحصیلی کارکنان به منظور ارسال به کمیته اجرائی طرح طبقه بندی مشاغل
- انجام امور مربوط به حضور و غیاب و مرخصی ها و صدور وضعیت مرخصی سالیانه و محاسبه کارکرد ماهیانه کارکنان
- تهیه انواع ابلاغ از قبیل (پاس شیر - پاس جانبازی-تعیین محل خدمت و...)
- انجام امور مربوط به ارزیابی عملکرد سالانه کارکنان
- انجام امورامور مربوط به انتقال، ماموریت و جابجایی کارکنان معاونت درمان و مراکز درمانی تابعه
- انجام امور مربوط به نیروی های مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، تعهدات ضریب کا
- انجام امور مربوط به اجرای مصوبات کمیته ها و نظارت بر ابلاغ آراء هیات تخلفات، تجدید نظر و کمیته انضباط کار و اجرای آرای مزبور
- اجرای نظریه های هسته گزینش کارکنان برابر با قوانین و مقررات مربوطه
- انجام امور رفاهی نظیر کمک هزینه ازدواج، فوت، مسکن ،لباس و ....
- صدور تشویق نامه پرسنل طبق پیشنهادات مقام مافوق
- بايگاني و ضبط مكاتبات و مستندات
- بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
- مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات به مقامات مافوق
- شرکت در جلسات، دوره های آموزشی و کمیته ها
- انجام سایر امور محوله طبق قوانین و مقررات و در حیطه شغلی مربوطه