رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف واحد حقوقی

نام و نام خانوادگی :آقای مهندس احمدرضا شیروانی بروجنی (کارشناس ارشد حقوق خصوصی و مهندسی بهداشت محیط)

سمت : مسوول امور حقوقی 

تلفن 36619661 داخلی 207

ایمیل :

  1. هماهنگی جهت رسیدگی و بررسي شكايات سامانه 190 و سایر شکایات با ادارات مختلف معاونت درمان. 

  2. ارجاع شکایات سامانه 190 و سایر شکایات به ادارات مربوطه جهت بررسی و اعلام نظر.  

  3. شركت در جلسات دادگاه های بدوی و تجدید نظر و دادسراهای عمومی و انقلاب بعنوان نماینده حقوقی دانشگاه علوم پزشکی با توجه به ابلاغیه های صادره، جهت دفاع از پرونده هاي مطرح شده.

  4. هماهنگی جهت مذاکره با معاونین دادستان استان و شهرستان، روسای مجتمع های قضایی و دادگاه انقلاب، رئیس اداره تعزیرات شهرستان و نیز دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی جهت برخورد مناسب و متناسب با متخلفین در امر درمان.

  5. هماهنگی جهت جمع آوری، تهیه آمار و اطلاعات واحد حقوقی، از شکایات ثبت شده مردمی در راستای سیاستگذاری حقوقی در عرصه سلامت استان.

  6. حضور در جلسات کمیسیون مشورتی و ستاد استانی تعرفه. 

  7. حضور در جلسات کمیسیون ماده 11تعزیرات.

  8. شرکت در کلیه جلسات درون سازمانی و بین سازمانی با دستور مقام مافوق.

  9. آموزش حقوقی به کارشناسان امور حقوقی مراکز بهداشتی درمانی استان بر اساس پروتکل های اداره آموزش.

  10. مشاوره به ارباب رجوع و نیز پرسنل دانشگاه در خصوص مسائل حقوقي.

 

 

معرفی کارشناسان واحد حقوقی و رسیدگی به شکایات:

 

نام و نام خانوادگی : آقای رسول شاه محمدی(کارشناس ارشد حقوق خصوصی)

سمت:کارشناس امور حقوقی

تلفن داخلی: 207

شرح وظایف:

  1. - تنظيم ليست شكايات تعرفه (سامانه 190 و حضوري) جهت طرح در جلسات كارشناسي شوراي تعرفه.

  2. - تنظیم لیست تخلفات وجوه مازاد جهت طرح در جلسات ستاد استاني تعرفه، حضور در جلسه و تهيه صورتجلسه.

  3. - دريافت شكايات سامانه 190، تهيه پيشنويس جهت ارجاع شكايات به واحدهاي مربوطه و پيگيريهاي لازم؛ ارتباط با وزارت بهداشت و نهايتا اختتام شكايات در سامانه.

  4. - هماهنگي با پزشكان جهت مذاكره در خصوص شكايات ( تعرفه، زيرميزي).

  5. - بازديد طبق دستور واحد از مطب ها و سایر اماكن.

  6. - اخذ دستور قضایی جهت تخلفات محرز شده توسط ادارات نظارت.

  7. - اجرای دستورات قضایی شعبات بازپرسی و تنظیم صورتجلسات بازدید 

  8.  - هماهنگی جهت اخذ دستور قضایی برای مداخله گران در امور درمان، بازرسی به همراه کارشناسان اداره نظارت  و احراز توسط واحدهای نظارتی و ارجاع به دادگاه انقلاب.

  9. - دريافت دستور فك پلمب، از دادستان عمومی و انقلاب و نیز دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی، انجام هماهنگي هاي لازم، مراجعه به محل مورد نظر و انجام فك پلمب و ارسال گزارش.

  10. - شركت در جلسات دادگاه های بدوی و تجدید نظر و دادسراهای عمومی و انقلاب بعنوان نماینده حقوقی با توجه به ابلاغیه های صادره، جهت دفاع از پرونده هاي مطرح شده.

  11. - پلمب محل فعاليت افراد متخلف اعم از پزشک متخلف و یا مداخله گران در درمان.

  12. - پاسخگویی به ارباب رجوع جهت دريافت و ثبت شكايات در خصوص مسائل حقوقی.

 

 

 

 

نام و نام خانوادگی: خانم عاطفه صالحی (کارشناس ارشد مامایی)

سمت :کارشناس امور حقوقی

تلفن داخلی: 207

شرح وظایف:

  1. - تهيه وتظيم نامه به مراكز، ارگانها  و وزارت خانه بسته به شرايط موضوع نامه.

  2. - تنظيم زمان بندي ملاقاتهاي حضوري پزشکان جهت تخلفات اخذ وجوه نامتعارف.

  3. - پاسخگویی به ارباب رجوع جهت دريافت و ثبت شكايات در خصوص مسائل پزشکی.

  4. - حضور در جلسات كمسيون ماده 11 ( بهداشت – غذا و دارو ) و قرارگاه نظارت بر سلامت با دانشگاه.

  5. - تنظيم صورتجلسه كميسيون ماده 11 و ارسال مستندات به سازمان تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو و نظام پزشکی.

  6. - هماهنگی با معاونت غذا و دارو و جهت ارسال لیست متخلفین مطرح شده در کمیسیون ماده 11 به همراه فایل و فیزیک مستندات مربوطه.

  7. - تنظيم صورتجلسه قرارگاه نظارت بر سلامت استان و ارسال به وزارت بهداشت و سازمانهای ذیربط.

     

نام و نام خانوادگی: خانم مهسا هاشمی (کارشناس ارشد حقوق خصوصی)

سمت :کارشناس امورحقوقی

تلفن داخلی:207

شرح وظایف :

  1. - مكاتبه با معاون دادستان عمومی و انقلاب جهت اخذ دستور قضايي پلمب محل كار افراد متخلف و مداخله گران در درمان.

  2. - مكاتبه با دادستان انتظامی سازمان نظام پزشکی جهت اخذ دستور پلمب محل كار پزشکان متخلف.

  3. - شركت در جلسات دادگاه های بدوی و تجدید نظر و دادسراهای عمومی و انقلاب بعنوان نماینده حقوقی با توجه به ابلاغیه های صادره، جهت دفاع از پرونده هاي مطرح شده.

  4. - پاسخگویی به ارباب رجوع جهت دريافت و ثبت شكايات در خصوص مسائل حقوقی.

  5. - بازديد طبق دستور واحد از مطب ها و سایر اماكن.

  6. - پاسخگویی و مشاوره به ارباب رجوع در خصوص مسائل حقوقي.

  7. - گردآوری و ارسال آمار ماهیانه و شش ماهه.

 

 

نام و نام خانوادگی: احسان احسنی ( PHD سیاستگذاری سلامت)

سمت : کارشناس امورحقوقی

  1. - دريافت شكايات سامانه بازرسي دانشگاه و سامانه سامد استانداری و پيگيري شكايات و ثبت جواب آن ها در سامانه بازرسي.

  2. - دريافت کلیه مکاتبات محرمانه واحد امور حقوقی با رعایت مقررات واحد حراست و تهیه پاسخ و ارسال برای مراجع ذیربط.

  3. - دریافت، تشخیص و ارجاع کلیه شکایات سامانه 190 وزارت بهداشت و سایر شکایات به ادارات مربوطه جهت بررسی و اعلام نظر. 

  4. - ثبت شکایات دریافتی از سامانه 190 در دفتر مربوطه جهت گردآوری و تهیه آمار و اطلاعات و ارائه به مسئول واحد به منظور استفاده جهت سیاستگزاری در عرصه سلامت.

  5. - دریافت مستندات شکایات مطروحه در سامانه 190، بازرسی و حضوری و ارجاع به ادارات ذیربط از جمله اداره تعرفه جهت بررسی و اعلام نظر. 

  6. - پاسخگویی به ارباب رجوع جهت دريافت و ثبت شكايات در خصوص مسائل پزشکی.

  7. - مشاوره به مسئول واحد جهت موضوعات مربوط به شکایات حوزه درمان، آمار و اطلاعات و جلسات مرتبط.

     

 

نام و نام خانوادگی: آقای مجتبی نظری ( کارشناس حسابداری)

سمت : مسئول دفتر مدیریت نظارت و اعتبار بخشی امور درمان

  1. - پاسخ به استعلام صدور پروانه ها در خصوص متقاضیان تاسیس و تمدید مراکز پزشکی و سایر موسسات مرتبط.

 

 

نام و نام خانوادگی: آقای مهدی مصلحی ( کارشناس ......)

سمت : مسئول دفتر معاون درمان

  1. - دريافت کلیه شكايات سامانه 190 و ارجاع به امور حقوقی.

  2. - تماس با شاکیان سامانه 190 در خصوص ارائه مستندات.