رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف رسیدگی به اسناد

نام و نام خانوادگی: خانم مینا کوهستانی (کارشناس )

سمت: کارشناس رسیدگی به اسناد هزینه 

تلفن :251

شرح وظایف :

  • کنترل، نظارت و رسیدگی به اسناد مالی مطابق با قوانین و مقررات جاری آیین نامه مالی و معاملات دانشگاه 

  • بررسی سیستم های کنترل داخلی در جهت نیل به اهداف حسابرسی داخلی

  • کنترل و نظارت بر تخصیص های ( منابع اعتباری ) و تطبیق با اسناد هزینه 

  • بررسی قراردادها و پرسنلی آنها و رعایت مواد موجود در قرارداد ( تضامین، سپرده، واریز بیمه پرسنل، کنترل صورتحساب ماهانه و .....)

  • کنترل و بررسی فرآیند خرید در واحد مربوطه و تطبیق با آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ( سامانه تدارکات، اداره کل تجهیزات پزشکی ایران imed و ....)

  • کنترل و بررسی لیست های پرداختی پرسنلی و تطبیق با قوانین و مقررات مربوطه (لیست کارانه پزشک و پرسنل)

  • بررسی، پیگیری و رسیدگی و هماهنگی با اداره نظارت و بررسی عملکرد مدیریت امور مالی دانشگاه و رفع واخواهی به موقع اسناد

  • بررسی و تایید رسید انبارهای صادره و نرخ گذاری شده توسط انباردار و کارپرداز

  • تهیه و تنظیم روکش اسناد هزینه جهت رسیدگی و ارسال به ستاد به صورت ماهیانه به ازای هر زونکن

  • سایر وظایف محوله از سمت مسؤولان مربوطه