نام و نام خانوادگی: خانم مینا کوهستانی (کارشناس )
سمت: کارشناس رسیدگی به اسناد هزینه
تلفن :251
شرح وظایف :
کنترل، نظارت و رسیدگی به اسناد مالی مطابق با قوانین و مقررات جاری آیین نامه مالی و معاملات دانشگاه
بررسی سیستم های کنترل داخلی در جهت نیل به اهداف حسابرسی داخلی
کنترل و نظارت بر تخصیص های ( منابع اعتباری ) و تطبیق با اسناد هزینه
بررسی قراردادها و پرسنلی آنها و رعایت مواد موجود در قرارداد ( تضامین، سپرده، واریز بیمه پرسنل، کنترل صورتحساب ماهانه و .....)
کنترل و بررسی فرآیند خرید در واحد مربوطه و تطبیق با آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ( سامانه تدارکات، اداره کل تجهیزات پزشکی ایران imed و ....)
کنترل و بررسی لیست های پرداختی پرسنلی و تطبیق با قوانین و مقررات مربوطه (لیست کارانه پزشک و پرسنل)
بررسی، پیگیری و رسیدگی و هماهنگی با اداره نظارت و بررسی عملکرد مدیریت امور مالی دانشگاه و رفع واخواهی به موقع اسناد
بررسی و تایید رسید انبارهای صادره و نرخ گذاری شده توسط انباردار و کارپرداز
تهیه و تنظیم روکش اسناد هزینه جهت رسیدگی و ارسال به ستاد به صورت ماهیانه به ازای هر زونکن
سایر وظایف محوله از سمت مسؤولان مربوطه