ابل توجه کلیه متقاضیان :
۱- ثبت نام دانشجویان ارشد جهت گذراندن طرح نیروی انسانی ممنوع بوده ، خواهشمند است از ثبت نام جدا خودداری فرموده و پس از پایان فراغت از تحصیل با آخرین مدرک تحصیلی مراجعه نمایید .
۲- نکته بسیار مهم : جهت آگاهی از وصول اطلاعات فراغت از تحصیل خود از سوی دانشگاه محل تحصیل به وزارت بهداشت قبل از ثبت نام اینترنتی در سایت کمسیون طرح با مراجعه به قسمت تائید فراغت از تحصیل دانش آموختگان در صفحه اصلی سایت معاونت درمان ، با وارد نمودن کد ملی از وصول اطلاعات تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایید .سپس در صورت اعلام فراغت از تحصیل از سوی دانشگاه محل تحصیل به سیستم جامع مدیریت طرح سایت وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام اینترنتی در کمسیون طرح اقدام نمایید.
جهت دریافت اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی اینجا را کلیک نمائید.
۱. تاریخ ثبت نام اینترنتی رشته اختیاری مدیریت خدمات بهداشتی درمانی از روزدوشنبه دوم اسفندماه ساعت ۱۰ صبح لغایت روز شنبه هفتم اسفندماه( ساعت ۱۲ ظهر) خواهد بود.
۲. متقاضیان لازم است قبل از تکمیل فرم ، کلیه بندهای مربوط به قوانین و مقررات نیروهای طرحی را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .
*** باتوجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود ، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم ، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
۳. منظور از فراغت از تحصیل ، اتمام امتحانات و دروس نمی باشد ، لذا می بایست تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی از طرف دانشگاه محل تحصیل به دفتر اداره طرح وزارت بهداشت ، اعلام گردیده باشد .
۴. دقت و توجه به محل های مورد نیاز ، تعداد مورد نیاز ، جنسیت و وضعیت تاهل ضروری می باشد ، زیرا درصورت عدم همخوانی ، مراکز جهت انتخاب باز نخواهند شد .
.۵درکلیه مراکزکه نیروهای مردو زن پذیرش داشته اولویت بانیروی زن وبومی می باشد.
تبصره۱ : در شهرستانها به ترتیب اولویت با نیروی بومی و ساکن ، بومی و غیر ساکن ، ساکن و غیر بومی می باشد . لازم به توضیح است بومی به فردی اطلاق می شود که محل تولد و یا محل صدور شناسنامه نامبرده صادره از محل مورد نظر باشد و یا دو مقطع از سه مقطع تحصیلی را فرد در آن شهرستان گذرانده باشد.
تبصره۲: مقاطع تحصیلی عبارت است از : مقطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان . ضمنا پیش دانشگاهی جزء مقاطع تحصیلی محسوب نمی گردد.
تبصره۳ : افرادی که شرایط لازم و تمایل دارند از امتیازبومی بودن استفاده نمایند ، لازم است مدارک را اسکن و ارسال نمایند ، در غیر اینصورت نیاز به اسکن و ارسال مدارک بومی بودن نمی باشد .
۶. جهت اطلاع کلیه متقاضیان ، مراکزی که بالای ۱۰۰کیلومتر تا مرکز استان فاصله داشته باشند دارای پانسیون می باشند(لازم به ذکر است که پانسیون براساس شرایط و مقدورات آن شبکه می باشد) . (مراکز دارای پانسیون : شهرضا ، شبکه سمیرم ، شبکه نائین ، مرکز شبانه روزی چوپانان ، شبکه خور و بیابانک ، مرکز شبانه روزی جندق ، شبکه نطنز ، اردستان ، گلپایگان ، خوانسار ، فریدن(داران) ، فریدونشهر ، چادگان) .
۷. مراکز(مبارکه ، لنجان ، نجف آباد ، شاهین شهر ، تیران و کرون ، فلاورجان ، خمینی شهر ، برخوار ، میمه ) فاقد پانسیون بوده و افراد جهت انجام شیفت ها می بایستی تردد نمایند ، بنابراین توصیه می گردد این مناطق را افراد غیر بومی انتخاب ننمایند .
۸. افرادی که دیپلم خود را در مناطق ۲ و ۳ اخذ نموده و از سهمیه مناطق استفاده کرده و وارد دانشگاه گردیده اند در صورتی که در دانشگاه دولتی روزانه تحصیل کرده باشند ، امکان گذراندن طرح آنها در شهر اصفهان اعم از سال اول و دوم وجود نخواهد داشت .
تبصره۱: افرادی که دیپلم خود را در منطقه یک اخذ نموده اند و وارد دانشگاه گردیده اند ، امکان گذراندن طرح آنها در هر سه منطقه ۱و۲و۳ وجود خواهد داشت
تبصره۲: افرادی که دیپلم خود را در منطقه دو اخذ نموده اند و وارد دانشگاه گردیده اند ، امکان گذراندن طرح آنها صرفا در منطقه ۲و۳ وجود خواهد داشت .
تبصره۳: افرادی که دیپلم خود را در منطقه سه اخذ نموده اند و وارد دانشگاه گردیده اند ، امکان گذراندن طرح آنها صرفا در منطقه۳وجود خواهد داشت.
تبصره ۴ : خانمهای متاهل از این قانون مستثنی می باشند و درصورت داشتن شرایط و امتیاز لازم گذراندن طرح آنها در شهر اصفهان درصورت پذیرش منع قانونی نخواهد داشت.
تبصره ۵ : تاهل برای آقایان جزء امتیاز و آزاد سازی سهمیه محسوب نمی شود و براساس سهمیه همان منطقه و مناطق محروم تر ، انتخاب خواهند شد .
تبصره ۶ : فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و شبانه اعم از مرد و زن از قانون فوق مستثنی می باشند و می توانند در هر سه منطقه (مناطق ۱ ، ۲ و ۳) مشروط به داشتن سایر شرایط و کسب امتیاز لازم خدمت نمایند .
۹. پذیرفته شدن افراد در مراکز پس از بررسی بومی بودن و تاریخ فراغت از تحصیل ، براساس امتیازات افراد که شامل{تاهل برای خانم ها* ، خانواده کارکنان دانشگاه **، نفرات اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل*** ، فارغ التحصیلان دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی**** ، استعدادهای درخشان***** و خانواده شهداء و ایثارگران (فرزند ، همسر،خواهر و برادر)} است ، می باشد .
*فردی متاهل تلقی می گردد که ازدواج وی ثبت قانونی گردیده و در شناسنامه زوجین مراتب ازدواج دائم آنها قید گردیده باشد .
**امتیاز مربوط به خانواده درجه یک کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، شامل: فرزندان ، برادران ، خواهران و همسر دائمی کارکنان شاغل و بازنشسته و وظیفه بگیر با ارائه حکم کارگزینی .
*** استفاده از امتیازات نفرات اول تا سوم دانشگاه منوط به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل می باشد .
**** تصویر نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه (ساختمان شماره ۴ ، اداره علم سنجی دانشگاه ، در روزهای فرد ساعت ۱۴-۱۲)
نکته : جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت صدور نامه امتیازدهی به لینک ذیل مراجعه نمایید .
لینک آیین نامه امتیازدهی به فعالیت های پژوهشی دانش آموختگان مشمول طرح نیروی انسانی
***** منظور از استعداد درخشان ، فردی است که از سوی ستاد هدایت استعدادهای درخشان معرفی گردیده است .
۱۰. باتوجه به اینکه افراد می توانند ، سه اولویت انتخاب کنند و بررسی و تکمیل ظرفیت مراکز از اولویت اول بوده و درصورت تکمیل ظرفیت مراکز از طریق اولویت اول متقاضیان ، به اولویت های دوم و سوم سایر متقاضیان ترتیب اثر داده نخواهد شد ، پس لازم است در انتخاب اولویت ها دقت لازم را به عمل آورید .
۱۱. باتوجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود ، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم ، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از اعلام نتایج از طریق همین وب سایت در صورت انصراف ، انصراف کتبی خود را تا تاریخ مشخص شده کتبا به این معاونت اعلام نمایند ، در غیر اینصورت تا ۲ فصل آتی از شرکت در کمیسیون های استان اصفهان محروم خواهند شد.(این بند مربوط به کمسیونهای اصلی طرح رشته های اجباری میباشد)
تبصره : انصراف از طرح پس از شروع به کار نیروها در مراکز ، منوط به موافقت کامل مرکز و شروع به کار نیروی جایگزین می باشد که حداقل سه تا شش ماه طول خواهد کشید .
۱۲. در حین انجام خدمات ، انصراف از طرحی که به منزله توقف از طرح* برای مدت زمان مشخصی باشد نیز تا ۲ فصل از انجام مابقی خدمات در استان اصفهان محروم خواهند شد .
* توقف از طرح عبارت است از : شروع خدمت پذیرفته شده که باتوجه به قبولی در آزمون مقطع بالاتر ، بیماری خاص و انتقال از استان اصفهان به استانهای دیگر می باشد .
۱۳. افراد متقاضی انتقال در حین طرح ، قبل از اتمام ابلاغ صادر شده توسط دانشگاه پس از موافقت و درصورت رضایت مرکز از نامبرده توسط این معاونت تعیین محل خواهند شد و درصورت نیاز به جانشین ، منوط به وجود جانشین و پس از شروع به کار جایگزین امکان پذیر خواهد بود .
۱۴. درمورد بندهای ۱ ۱۲, و ۱۳فقط درموارد خاص با ارائه مستندات امکان پذیر است و در سایر موارد ترتیب اثری داده نخواهد شد .
۱۵. از آنجایی که مراکز و واحدها از شروع به کار خانم های باردار جلوگیری می نماید ، لذا خواهشمند است مشمولین مذکور از شرکت و ثبت نام جدا خودداری نمایند .
۱۶. قابل توجه آقایان شرکت کننده در کمیسیون :
انجام خدمت سربازی نسبت به انجام خدمت طرح اولویت داشته و آقایانی که تا به حال خدمت سربازی انجام نداده و یا از خدمت سربازی معاف نبوده ، حق شرکت در کمیسیون را نخواهند داشت .
در موارد ذیل خدمت سربازی مورد قبول است :
۱) انجام خدمت سربازی با مقطع دیپلم
۲) انجام خدمت سربازی با مقطع کاردانی و کارشناسی درصورتی که مدت واقعی طرح از زمان خدمت سربازی کسر گردد و مابقی می توانند خدمت طرح انجام دهند .
۳) افرادی که از خدمت سربازی معاف گردیده اند .
۱۷. مدارک لازم جهت شرکت و ثبت نام :
۱) تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲) تصویر کارت ملی*** ذکر شماره تلفن(همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد ، ضروری می باشد .
۳) تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی
۴) فرم میزان بدهی به روز از صندوق رفاه دانشجویی{ساختمان شماره ۴ ، صندوق رفاه دانشجویی(صرفا متعلق به کلیه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی می باشد)}
۱۸. مدارک لازم برای استفاده از امتیازات بند ۶ و بند ۱۳ :
۱) تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲) تصاویر گواهی پایان تحصیلات دوره ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان
۳) تصویر حکم کارگزینی برای خانواده کارکنان دانشگاه
۴) تصویر گواهی استعلام نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل
۵) تصویر نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه(ساختمان شماره ۴ ، مرکزعلم سنجی دانشگاه)
۶) تصویر گواهی معتبر برای افرادی که جزء استعدادهای درخشان می باشند .
۷) تصویر کارت شناسایی شهداء ، جانبازان و ایثارگران برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند.
۸) اسکن عکس بصورت سیاه و سفید
***تذکر مهم:
با توجه به ایجاد مشکل در قسمت آپلود مدارک ، از آپلود مدارک خودداری نمایید .شایان ذکر است پس از ثبت نام موفق بر روی سایت لازم است مدارک لازم(طبق مندرجات فوق )حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روزیک شنبه مورخ ۹۵/۱۲/۸ برروی سی دی به اداره نظارت بر خدمات بستری، واحد بیمارستانها (سرکار خانم وکیلی) تحویل گردد .
هریک از مدارک ذکرشده بایستی با Resolution حداکثر ۱۵۰اسکن شود . و حجم آن حداکثر ۵۰۰kb و فرمت مورد قبول jpg و سیاه سفید می باشد .
۲) درصورت عدم اسکن و ارائه حضوری مدارک ، ثبت نام لغو می گردد .
۳) درصورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۳۶۶۱۹۶۶۱-۰۳۱ داخلی ۲۷۴سرکار خانم وکیلی تماس حاصل نمایید .