رفتن به محتوای اصلی
x

💠یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد در اصفهان پلمپ شد.

💠یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد در اصفهان پلمپ شد.

🔰مسئول واحد نظارت بر درمان سوء مصرف مواد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از پلمپ یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد در منطقه ١۵ اصفهان خبر داد.

🔻اسماعیلی در گفت وگو با روابط عمومی معاونت درمان از پلمپ یک مرکز درمانی سوء مصرف مواد در منطقه پانزده اصفهان خبر داد و گفت: این مرکز به دلیل فروش آزاد دارو در خارج از مرکز ، با هماهنگی معاون دادستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی بازرسی صورت گرفته از خودرو و منزل شخص خاطی، ۵۵٠٠ عدد قرص متادون۴٠ میلی گرم، ٢۵٠٠ عدد قرص بوپرنورفین و مقدار بیست لیتر شربت اپیوم،و ۲۰۰۰ عدد پوکه شربت متادون و اپیوم، سلاح سرد کشف و ضبط شد و فرد خاطی بازداشت و مرکز پلمپ گردید.


✔️دکتر فریبرز خوروش معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل واحد نظارت بر درمان سوء مصرف مواد معاونت درمان گفت: نظارت بر عملکرد مراکز درمان سوء مصرف مواد به دلیل در اختیار داشتن داروهای مخدر اهمیت ویژه ای دارد و در این راستا نظارت بر عملکرد این مراکز در استان تشدید خواهد شد.

🔹وی تاکید کرد: تمامی مراکز درمان سوء مصرف مواد استان ضمن رعایت قوانین و مقررات و پروتکل های درمانی، موظف به همکاری با بازرسین در زمان بازدید هستند.

🔸اسماعیلی در ادامه گفت: در خصوص ادامه فعالیت و یا ابطال پروانه این مرکز در کمیته نظارت درمان با داروهای آگونیست تصمیم گیری خواهد شد.


━━━━━━━⊰🌺⊱━━━━━━     
🌐 Ta.mui.ac.ir