رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان نور و حضرت علی اصغر (ع)

🔰در مراسمی با حضور دکتر سلطانیان مدیر دفتر و مشاور رئیس دانشگاه، دکتر دیباجی رئیس اداره نظارت و اعتباربخشی، دکتر محمدی مسوول نظارت بر بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود معاونت درمان، سرپرست جدید بیمارستان معرفی شد.

🔻این مراسم روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ با حضور جمعی از مدیران و مسوولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سالن اجتماعات بیمارستان خورشید برگزار و ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر فرقانی رئیس سابق بیمارستان ، دکتر غلامعلی دوروشی بعنوان سرپرست جدید این مرکز منصوب شد.

🔹در ابتدای این مراسم دکتر فرقانی رئیس سابق بیمارستان نور و حضرت علی اصغر(ع) ضمن بیان سخنانی از همکاری و زحمات کارکنان در دوران مسوولیت خود تقدیر کرد و یادآور شد که در کنار فعالیتهای اجرایی به تکریم پرسنل و بیماران نیز توجه شده بود.

🔸وی در ادامه ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای دکتر دوروشی سرپرست جدید بیمارستان، ابراز امیدواری کرد روند ارتقای کیفیت این بیمارستان با همراهی تمامی پزشکان و کارکنان بیمارستان تداوم یابد.

🔹سپس دکتر غلامعلی دوروشی سرپرست جدید بیمارستان ضمن قدردانی از حسن اعتماد ریاست محترم دانشگاه در واگذاری این مسوولیت گفت: بیمارستان خانه دوم ماست و باید آن را به بهترین نحو برای خود و بیماران بسازیم.

🔸وی در سخنان خود همراهی و همگامی کارکنان مرکز را برای رسیدن به هدف نهایی یعنی  تسکین آلام بیماران، خواستار شد.

💢در ادامه مراسم دکتر سلطانیان مدیر دفتر و مشاور رئیس دانشگاه، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دكتر فرقانی و کلیه ی پرسنل در ارتقای كيفيت خدمات درمانی، اقدامات صورت گرفته را ستودنی خواند و حمایت همه جانبه دانشگاه از انتصاب شایسته ی دکتر دوروشی که از اساتید با سابقه این بیمارستان می باشند، اعلام داشت.

✔️در پایان با گل و هدایا از رئیس پیشین تقدیر و ابلاغ سرپرست جدید بیمارستان به دکتر دوروشی تقدیم شد.

━━━━━━━⊰🌺⊱━━━━━━      

🌐 Ta.mui.ac.ir         

روابط عمومی معاونت درمان  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان