رفتن به محتوای اصلی
x

در نشست صمیمانه ریاست، معاونین و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان با پزشکان متخصص مشمول تعهدات قانونی جدیدالورود مطرح شد. 

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان روز پنج شنبه  ۲ آذر 142 نشست صمیمانه ریاست ،معاونین و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان با پزشکان متخصص جدیدالورود در تالار شهید بهشتی مجتمع غدیر با حضور جمع کثیری از پزشکان و مدعوین برگزار گردید.


در این جلسه دکتر خوروش معاون درمان ضمن خوش آمدگویی در خصوص فرآیند فعالیت پزشکان متخصص معرفی شده و قوانین و مقررات حرفه ای مطالبی را بیان نموده در ادامه دکتر جنگجو مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی حوزه معاونت درمان صحبت های لازم را در زمینه فرآیندهای اصلی و پر اولویت حوزه درمان ایراد نمودند.

دکتر گنجی مشاور اجرایی معاونت توسعه و منابع دانشگاه در زمینه اقدامات اجرایی این معاونت، نحوه پرداخت حقوق و مزایا، حق الزحمه مقیمی و ماندگاری مطالبی را بیان نموده و در ادامه معاون اجرایی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در زمینه دستورالعمل های اعزام، ارجاع و انتقال بیماران نیازمند مواردی را مطرح کرد.

در ادامه دکتر شیرانی ریاست دانشگاه در خصوص سیاست های کلان دانشگاه، اهداف مهم و پرالویت ، مدیریت صحیح بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی سخنانی ارائه نمودند و در پایان به رسم یادبود به کلیه پزشکان متخصص هدایایی تقدیم گردید.