رفتن به محتوای اصلی
x

در راستای کشیک نوروزی و نظارت بر مراکز ارائه خدمات سرپایی و درمانگاه های شبانه روزی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ از درمانگاه اطفال ایرانمهر

در راستای کشیک نوروزی و نظارت بر مراکز ارائه خدمات سرپایی و درمانگاه های شبانه روزی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ از درمانگاه اطفال ایرانمهر توسط خانم فریدونی، آقای مالکی و آقای نادری بازدید به عمل آمد .

 🔅درمانگاه فعال بود و کلیه پرسنل در حال انجام وظیفه بودند. 🔅یک پزشک متخصص اطفال و یک نفر بهیار مطابق با برنامه تنظیمی در درمانگاه حضور داشتند که پس از پیگیری های انجام شده با توجه به حجم بالای مراجعین یک نفر پرستار در زمان بازدید به شیفت اضافه گردید و مقرر شد تمامی شیفت ها با حداقل دو نفر پرستار فعال باشد. 🔅 اعزام ها توسط اورژانس ۱۱۵ انجام می گرفت که آموزشهای لازم داده شد. 🔅مستتدات چک روزانه ترالی احیا رویت شد 🔅ست پانسمان و بخیه استریل آماده رویت شد 🔅در خصوص فرآیند شستشو و استریل ست ها و مدت زمان استریل ماندن ست ها در صورت عدم استفاد، توضیحات لازم ارائه شد. 🔅تعرفه ها نصب بود.تعرفه های مصوب رعایت می گردید. 🔅از دستگاه کارت خوان استفاده می شد. 🔅پرسنل دارای پوشش حرفه ایی مناسب بودند. 🔅در خصوص نحوه مواجهه با خون و ترشحات توضیحات لازم ارایه شد. 🔅با توجه به بررسی های صورت گرفته عمده مراجعین روزانه اطفال به درمانگاه موارد سرماخوردگی، آنفولانزا و گاستروآنتریت بودند. 🔅ویزیت اطفال توسط یک متخصص اطفال انجام میشد و در صورت شلوغی درمانگاه متخصص اطفال آنکال نیز مطابق برنامه موجود در درمانگاه حضور پیدا می کرد. 🔅اصول ایمنی بیمار و رعایت دستورالعمل ها بررسی گردید، آموزشهای لازم در این خصوص داده شد. 🔅رضایت مراجعین از نحوه ارایه خدمات در حد مطلوب بود. 🔅تجهییزات پزشکی اتاق احیاء آماده به کار و سالم بودند، نحوه کار با دی سی شوک و سایر تجهییزات پزشکی بررسی گردید.آموزشهای لازم داده شد. 🔅 در خصوص نحوه تهیه داروهای ترالی احیاء آموزشهای لازم داده شد.