جلسه آموزشی نحوه ارتباط با مشتریان، ارباب رجوع و همکاران برگزار شد.
روز شنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه 1402 توسط واحد آموزش در سالن کنفرانس معاونت درمان برگزار گردید در این دوره آموزشی ضمن تبیین اهمیت و ضرورت جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب بعنوان یکی از هدف های اصلی هر سازمان نسبت به اصول ارتباط با ارباب رجوع، ویژگی های کارمند تکریم کننده ارباب رجوع،شاخص های رضایتمندی در سازمان و منشور اخلاقی سازمان مطالب آموزشی ارائه گردید.
- Log in to post comments