رفتن به محتوای اصلی
x

تقدیر از بانوان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت گرامیداشت روز زن و مادر

روز شنبه مورخ ٨ بهمن ١۴٠١ جلسه ای جهت تقدیراز بانوان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بمناسبت گرامیداشت روز زن و مادر با حضور آقای دکتر شیرانی ریاست محترم دانشگاه ، معاون محترم درمان آقای دکتر حیدری  و آقای دکتر گلزاری مدیریت امور بیماری ها و مراکز تشخیص درمانی وآقای دکتر دوروشی مدیریت نظارت و اعتباربخشی و خانم کریمی مدیریت پرستاری،جمعی از پرسنل محترم درمان در سالن کنفرانس معاونت درمان برگزار گردید .

 جلسه با تلاوت قران کریم شروع و در ادامه آقای  دکتر حیدری معاون محترم درمان ،میلاد با سعادت حضرت زهرا (ص) و ولادت حضرت علی (ع) و ایام ماه مبارک رجب را تبرک گفته و فرمودند : در قران کریم به زنان موفق اشاره شده است که راس آنها حضرت زهرا (ص) که در  شأن ایشان سوره کوثر نازل شده است. ما افتخار می کنیم که روز تولد حضرت زهرا را روز زن در کشورمان انتخاب نامگذاری شده است.

ایشان دعای خیر پدر و مادر را امری مهم برای عاقبت بخیری دانستند.

ایشان افزودند : خداوند را شاکریم که بانوان از جایگاه ویژه ای در کشورمان برخوردار هستند، همچنان که مشاهده میکنیم حدود 65 الی 70 درصد فارغ التحصیلان جامعه پزشکی در رشته های مختلف تخصصی  خانمها هستند ودر کار خود بسیار موفق می باشند..

در ادامه فرمودند: من از همه همکارانم  درحوزه درمان تشکر می کنم و معتقدم  هدف از  تلاش های آموزشی و پژوهشی جامعه دانشگاهی ارتقاء سلامت می باشد و اگر خروجی این تلاشها منجر به  ارتقای سلامت نشود نشانگر این است که راه را اشتباه طی کرده ایم .

ما وقتی می توانیم از علم صحبت کنیم که در راه ارتقاء سلامت جامعه قدم برداشته باشیم و معتقدم که درمان وابسته به دقایق و لحظات است . آرزومندم در همه امورات زندگی و حرفه ای خود موفق باشید . انشاالله .

در ادامه آقای دکتر شیرانی رئیس محترم دانشگاه اعیاد ماه رجب و ولادت حضرت زهرا (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) و همزمان بودن این ایام را با دهه فجر تبریک گفتند.

اقای دکتر شیرانی فرمودند: جایگاه و کرامت حضرت زهرا (ص) و کرامت زن متعلق به بشریت است و انشاالله در قیامت شافع همه ما باشند .

ایشان حوزه معاونت درمان را یکی از حوزه های حساس و سخت کاری برشمردند و امردرمان را یکی از مهمترین و حساسترین مشاغل دانستند و بسیاری از شاخص ها به کمک همکاران معاونت درمان ارتقاء پیدا می کند.

ایشان از تمام پرسنل در این معاونت بابت زحمات و مسولیتشان تشکر نمودند.

و فرموند :وظیفه ما دست گیری اقشار مردم و بیماران است ، چون ماهم جزء این مردم هستیم به همین دلیل حوزه های نظارت ما باید در تمام حوزه ها بخصوص حوزه ی دارو ، بهداشت و درمان قوی و با حساسیت بالایی عمل نماید.