رفتن به محتوای اصلی
x

تجلیل از ۱۱۰۰ پرستار نمونه در استان اصفهان

روز شنبه 4 آذر ماه 1402 همزمان با هفته گرامیداشت پرستار با حضور ریاست ، معاونین ، مدیر پرستاری و جمعی از مسوولین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، از هزارو ۱۰۰ منتخب کادر پرستاری استان اصفهان قدردانی شد.

دکتر شیرانی در این مراسم یادآور شد با توجه به اینکه بیمارستانها ازلحاظ ارائه خدمات در وضعیت بسیار مطلوب در منطقه قرار دارد ولی خواستار اتحاد وهمدلی هرچه بیشتر کارکنان به منظور رسیدن به اهداف والاتر و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر و در نهایت رضایت مندی مراجعه کنندگان شده.

ایشان افزود که حضور شما کارکنان سخت کوش و پرتلاش بیمارستان نقطه قوتی برای تمامی مراکز درمانی در جهت خدمت رسانی است.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از بین ۱۳ هزار کادر پرستاری شاغل در مراکز دولتی و غیر دولتی استان امسال ۱۱۰۰ نفر به عنوان پرستار نمونه انتخاب شدند.

ندا کریمی افزود: اخلاق حرفه‌ای، انجام خدمات با کیفیت و ایمن به بیماران، رعایت اصول و قوانین و مقررات، انجام خدمات شاخص نوآورانه و رضایتمندی ارباب رجوع از جمله معیار‌های انتخاب پرستاران نمونه بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص کل کادر پرستاری موجود در استان یک و دو دهم است، گفت: این در حالیست که شاخص استاندارد وزارت بهداشت یک و ۸دهم و این کمبود کادر پرستاری بزرگترین چالش در این حوزه است.

وی متناسب نبودن میزان حقوق و مزایا با حجم فعالیت وبالا بودن شیفت‌های پرستاری را از دیگر مشکلات این حوزه برشمرد.

در پایان از پرستاران نمونه استانی با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر بعمل آمد.

 🌐Ta.mui.ac.ir