رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری سمینار علمی آموزش مداوم دو روزه «آشنایی با تکنولوژی های جدید در درمان چاقی»

به منظور توانمند سازی دانش آموختگان تغذیه و رژیم درمانی شاغل در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،خصوصی، خیریه، تامین اجتماعی، شاغل در دفاترکار سرپایی اصفهان و قطب ۷ کشوری، سمینار آموزش مداوم دو روزه «آشنایی با تکنولوژی های جدید در درمان چاقی» روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۵ و۲۶ آبان 1402 توسط واحد تغذیه بالینی معاونت درمان و انجمن تغذیه اصفهان با همکاری و هماهنگی واحد آموزش معاونت درمان در هتل سپاهان برگزار گردید.

این جلسه با حضور و تدریس جناب آقای دکتر امانی متخصص تغذیه و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و جناب آقای دکتر مجید حسن قمی متخصص تغذیه و فیزیولوژی ورزشی نایب رئیس انجمن تغذیه ایران برگزار و موارد زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این کنفرانس آموزش های لازم در خصوص اتیولوژی جدید چاقی، تعریف سلولیت، تشخیص بالینی و طبقه بندی انواع آن، درمان موضعی سلولیت، انديكاسيون و كنترانديكاسيون ها، انواع تکنولوژی های جدید و دستگاه های کمک لاغری در درمان چاقی های موضعی، اثربخشی، اندیکاسیون و کنترااندیکاسیون استفاده از هر دستگاه ارائه گردید.

در این جلسه ضمن حل کیس بالینی تغذیه و رژیم درمانی، شرکت کنندگان در پنج گروه روش کار با انواع دستگاه های کمک لاغری با متدولوژی متفاوت را آموزش و به صورت عملی تمرین نمودند و به کلیه سوالات علمی و اجرایی شرکت کنندگان پاسخ داده شد. در حاشیه این سمینار دو روزه نمایشگاهی از جدیدترین تکنولوژی های تعیین ترکیبات بدن و دستگاه های کم لاغری نیز بر پا بود.

🌐 Ta.mui.ac.ir