رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت "روش تحقیق و اصول مقاله نویسی در موضوعات تغذیه بالینی

به منظور توانمند سازی دانش آموختگان تغذیه و رژیم درمانی شاغل در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،خصوصی، خیریه، تامین اجتماعی، دوره آموزشی ضمن خدمت "روش تحقیق و اصول مقاله نویسی در موضوعات تغذیه بالینی" روز پنجشنبه مورخ 27 مهر 1402 توسط واحد تغذیه بالینی با همکاری و هماهنگی واحد آموزش معاونت درمان در تالار فروغی بیمارستان چمران برگزار گردید.

این جلسه با حضور اساتید محترم پژوهشکده قلب دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سرکارخانم دکتر محمدی فرد، سرکارخانم دکتر حقیقت دوست و مسئول محترم واحد تغذیه بالینی بیمارستان چمران سرکارخانم مقرون با هماهنگی واحدتغذیه بالینی این معاونت برگزار و موارد زیر مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در این کنفرانس آموزش های لازم در خصوص طراحی انواع مطالعات علمی، اصول نگارش مقدمه، مواد وروش، یافته ها و بحث و نتیجه گیری مقالات علمی، اصول دسترسی به داده های سامانه اطلاعات بیمارستانی و انجام مطالعات بر روی بیماران بستری ارائه گردید.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

مصوبات جلسه:

-تعیین و اجرای حداقل یک مطالعه علمی تغذیه بالینی بر روی بیماران بستری در بیمارستان با استفاده از داده های در دسترس توسط هریک از شرکت کنندگان در این جلسه

-برگزاری مورنینگ های هفتگی با ادامه موضوع اجرای مطالعات علمی تغذیه بالینی بر روی بیماران بستری -ارائه و بررسی روند مطالعات انتخابی هریک از شرکت کنندگان در این جلس

🌐 Ta.mui.ac.ir