رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت «مسمومیت ها، بهداشت و ایمنی موادغذایی»

به منظور توانمند سازی دانش آموختگان تغذیه و رژیم درمانی شاغل در مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ،خصوصی، خیریه، تامین اجتماعی، دوره آموزشی ضمن خدمت «مسمومیت ها، بهداشت و ایمنی موادغذایی» روز دوشنبه مورخ ۲۰ آذر 1402 توسط واحد تغذیه بالینی معاونت درمان با همکاری و هماهنگی واحد آموزش معاونت درمان در سالن سرو مجموعه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.

این جلسه با حضور و تدریس  آقای دکتر مسعود سامی متخصص بهداشت و کنترل موادغذایی، مدیر گروه و هیئت علمی دانشکده تغذیه و علوم غذایی اصفهان و خانم دکتر حدیث رستم آبادی متخصص علوم و صنایع غذایی و هیئت علمی دانشکده تغذیه وعلوم غذایی اصفهان برگزار و موارد زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این کنفرانس آموزش های لازم در خصوص عوامل ایجاد کننده مسمومیت های غذایی باکتریایی، ویروسی، انگلی و اصول کنترل و رژیم درمانی علائم ناشی از آن، سموم طبیعی در موادغذایی، انواع آلرژن های غذایی و اصول نگهداری، بهداشت و ایمنی موادغذایی ارائه گردید.

در این جلسه موانع اجرایی کنترل و نظارت بر بهداشت و ایمنی موادغذایی در بیمارستان ها مورد بحث و بررسی قرارگرفت. در پایان پس از بحث و تبادل نظر، به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

🌐Ta.mui.ac.ir