رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه بررسي روند استقرار سامانه CIS ماد و مشكلات و چالش هاي موجود در راستای برقراری نظام ارجاع

با توجه به ابلاغ برنامه عملياتي استقرار CIS سامانه ماد در مراكز منتخب، جلسه ای در روز چهارشنبه مورخ 8/6/1402 از ساعت  9 لغايت 11:30 صبح در تالار زيتون EDC دانشگاه با موضوع بررسي روند استقرار سامانه مذكور و مشكلات و چالش هاي موجود در اين زمينه برگزار گردید.

این جلسه که با حضور روسای و مدیران محترم بیمارستان ها، فوکال پوینت های محترم نظام ارجاع، مسئولین درآمد و فناوری اطلاعات 21 مرکز دانشگاهی که مراحل نصب و راه اندازی سامانه در آن ها اجرایی شده، برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا جناب آقای دکتر جنگجو مدیر محترم امور بیماریها و مراکز تشخیصی درمانی توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده و تجهیزات سرمایه ای مستقر در استان توضیحاتی ارائه نمودند. سپس سرکار خانم ترکیان مسئول محترم فناوری اطلاعات سلامت آماری در خصوص عملکرد بیمارستان های حاضر در جلسه ارائه نموده و در ادامه مراکز نسبت به ارائه مشکلات و چالش های موجود اقدام نموده و سرکار خانم دکتر حدادپور و جناب آقای مهندس همت از اداره فاوا، جناب آقای مهندس میرخلف زاده از معاونت بهداشتی، جناب آقای دکتر جهانگرد از اداره درآمد دانشگاه و جناب آقای دکتر جنگجو نسبت به پاسخگویی و ارائه توضیحات لازم اقدام نمودند. در انتها مدیران و کارشناسان شرکت دمیس نیز به توضیح مختصر فرآیندها و راهکارهای موجود پرداختند.

در پایان جلسه لیست کتبی مشکلات و چالش های مراکز از ایشان تحویل گرفته شد.

مقرر گردید لیست مشکلات تجمیع و بررسی گردیده و مسئول پیگیری آن ها مشخص و در جلسات جداگانه ای موارد مطرح و تصمیم گیری لازم، صورت پذیرد.

🌐Ta.mui.ac.ir