رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه استقرار CIS ماد جهت كليه مراکز دانشگاهی

با عنایت به لزوم استقرار سامانه CIS ماد و نظام ارجاع الکترونیک در كليه مراكز دانشگاهي جلسه ای توجيهي و آموزشي در اين خصوص در روز سه‌ شنبه مورخ 17/5/1402 ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات با حضور معاونين محترم درمان و فوكال پوينت هاي محترم نظام ارجاع مراكز دانشگاهي برگزار گرديد.

در اين جلسه ابتدا جناب آقاي دكتر جنگجو در خصوص اهميت استقرار نظام ارجاع در راستاي برقراري عدالت در دسترسي به خدمات درماني توضيحاتي بيان نموده و سپس با تشريح سطوح ارجاع و مراحل استقرار سامانه ‍CIS ماد، بر لزوم نسخه نويسي الكترونيك توسط پزشكان در اين سامانه تاكيد نمودند.

در ادامه آقاي دكتر جهانگرد مسئول محترم درآمد دانشگاه نيز با تشريح مشكلات موجود در زمينه نسخه نويسي در پرتال هاي سازمان هاي بيمه گر و كسورات تحميل شده به مراكز در اين خصوص، بر اهميت استقرار سامانه ماد و نسخه نويسي در اين سامانه تاكيد نمودند.

سپس آقاي مهندس همت كارشناس محترم اداره فاوا دانشگاه نيز مسائل فني و راه كارهاي تسهيل نصب و راه اندازي سامانه در كليه مراكز را تشريح نمودند.

بیان جمع بندی جلسه : در انتهاي جلسه نمايندگان شركت دميس مراحل مختلف كار با نرم افزار ماد را بيان و به سئوالات و ابهامات مراكز در اين خصوص پاسخگويي نمودند.

🌐Ta.mui.ac.ir