رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید کارشناسان معاونت درمان از درمانگاه دندانپزشکی هشت بهشت، درمانگاه عمومی پارسیان و مرکز تصویربرداری سینا

در تاریخ 1402/1/1 از درمانگاه دندانپزشکی هشت بهشت، درمانگاه عمومی پارسیان و مرکز تصویربرداری سینا توسط آقای ابراهیمی و خانمها محمدقاسمی و آیتی بازدید صورت گرفت

در این بازدید ضمن تبریک سال نو و خسته نباشید به پرسنل محترم مراکز فوق الذکر، نحوه فعالیت مراکز ذکر شده بررسی گردید که موارد زیر قابل ذکر می باشد:

1-درمانگاه دندانپزشکی هشت یهشت: -درمانگاه فعال و پرسنل پذیرش، دستیاران دندانپزشک و دندانپزشک آماده ارائه خدمت به بیماران بودند. -کنترل عفونت و استریلیزاسیون وسایل به خوبی رعایت شده بود.

2-درمانگاه عمومی پارسیان: -درمانگاه فعال بود و آقای دکتر نوربخش متخصص اطفال و خانم امیران پرستار و پرسنل پذیرش در حال ارائه خدمت به بیماران بودند. - برنامه پزشک و پرستار مربوط به ماه فروردین تنظیم شده بود و پرسنل طبق برنامه در مرکز حضور داشتند.

-داروها و تجهیزات احیاء مطابق با دستورالعمل مربوط ویرایش هفتم چیدمان شده بود و مستندات چک روزانه داروها و تجهیزات ترالی احیاء و دستگاه DC شوک وجود داشت.

-فرم های بستری موقت به طور کامل تکمیل نمی شد که تذکرات لازم در این خصوص داده شد.

-جهت اعزام بیمار با اورژانس 115 تماس گرفته می شد.

-ست پانسمان و بخیه استریل و آماده در درمانگاه وجود نداشت که تذکرات لازم در این خصوص داده شد.

3-مرکز تصویر برداری سینا:

-مرکز طبق برنامه فعال و هر دو واحد ام آر آی و سی تی اسکن در حال ارائه خدمت بودند.

-متخصص رادیولوژی مرکز، در زمان بازدید حضور نداشتند. (آنکال بودند) -چینش نیروها در مرکز، اعم از فنی و پشتیبان، مناسب بود.