رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید ستاد نوروزی معاونت درمان از بیمارستان میلاد

بازدید مورخ ۱۴۰۲.۰۱.۰۱

🏨بیمارستان میلاد

کارشناس نظارت :خانم خدری

✅️مدیریت بیمارستان:حضور فعال مدیران بیمارستان و هم چنین تیم مدیریت تخت در روز بازدید در مرکز درمانی میلاد مشاهده و ارزیابی شد . تیم ارزیابی سریع بحران جهت فوریت و بلایای محتمل در ایام نوروز تعیین و فعال میباشد.

 ✅️بخش اورژانس :با حفظ کل ظرفیت تخت ها ی اورژانس دارای ۵ بیمار با اقامت زیر ۶ ساعت بستری ، که یک مورد از آنها کیس کووید ۱۹ بود.

 ✅️بخش های ویژه :بخش های ویژه اعم از icu,ccu,nicu فعال و با تمام توان آماده ارائه خدمت به بیماران نیازمند به مراقبت ویژه میباشند.

 ✅️بخش شیمی درمانی :هفته اول عید به صورت آنکال فعال میباشد و در هفته دوم به صورت کامل ارائه خدمات می نماید.

 ✅️بخش دی کلینیک طبق برنامه تنظیم شده در تاریخ های ۱و۲ فروردین ماه۱۴۰۲ فعال میباشد .از بازه زمانی ۳ تا ۵ فروردین ماه پره آپ در بخش جراحی انجام میشود و مجددا از ۵ فروردین ماه به بعد به صورت کامل فعال میباشد.

 ✅️درمانگاه : تعطیل میباشد که فقط جهت انجام اکو مری به صورت آنکال در ایام نوروز.

 ✅️اتاق عمل فعال میباشد دارای ۴ عمل الکتیو

✅️بخش های ادغامی: بخش جراحی و بخش اعصاب

✅️برنامه متخصصین:حضور فعال متخصصین طب اورژانس،متخصصین بیهوشی و سایر متخصصین مقیم و هم چنین آنکال مطابق برنامه شیفت کاری تنظیم شده

✅️فعال بودن بخش اورژانس بیمارستان برای پذیرش و پاسخ گویی به بیماران مختلف به ویژه درمان مصدومین ترومایی براساس دستورالعمل های علمی و بیماران با سکته حاد قلبی مطابق با دستورالعمل کد ۲۴۷ و اعزام بیماران ۷۲۴ بعد از پایداری وضعیت بیمار مطابق با الگوی سطح بندی بیمارستان ها

✅️رسیدگی به شکایات با سوپروایز شیفت میباشد.

 ✅️فعالیت بخش های پاراکلینیک:شامل آزمایشگاه،داروخانه،تصویربردای که به صورت مستمر شبانه روزی میباشد.

✅️پیش بینی جهت تامین اقلام دارویی و تجهیزات انجام شده بود.