رفتن به محتوای اصلی
x

افتتاح و بهره برداری از چند پروژه ی عمرانی دانشگاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

چهارشنبه 13 تیرماه، در ادامه سفر یکروزه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به اصفهان، ضمن حضور در دانشگاه،  چند پروژه ی عمرانی از جمله : پانسیون دستیاران تخصصی و کارورزان مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س)، ورزشگاه شهدای سلامت دانشگاه ویژه بانوان و ساختمان جدید اداری – آموزشی شهدای دندانپزشکی را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

شایان ذکر است پانسیون دستیاران تخصصی و کارورزان مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س)، در زمینی به مساحت 5300 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 106 میلیارد تومان احداث و تجهیز گردیده است.

 دکتر شیرانی رییس دانشگاه، افتتاح این پانسیون را همزمان با چهلم شهید جمهور و همراهانش عنوان کرد که منجر به افزوده شدن 100 تخت به تخت های بیمارستانی مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) شده است.

همچنین سالن ورزشی شهدای سلامت دانشگاه ویژه بانوان با 3000 متر مربع زیر بنا و اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساختمان شهدای دانشکده دندانپزشکی در مساحتی معادل 5180 مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد تومان  باهمت و مشارکت دانشگاه و خیرین سلامت استان بنا گردیده است.

این ساختمان مشتمل بر6کلاس درس با ظرفیت 80الی 120نفر، دو سالن کنفرانس، 2 کارگاه مجهز به کامپیوتر20 الی30 نفره ، سالن مطالعه کتابخانه و دفاتراداری می باشد .