رفتن به محتوای اصلی
x

افتتاح اورژانس روانپزشکی مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید در آخرین جمعه سال 1401

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان روز جعمه مورخ 26 اسفند 1401 اورژانس روانپزشکی مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید با حضور معاون محترم درمان آقای دکتر حیدری  ، آقای دکتر مصلحی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، دکتر عریضی مشاور رییس دانشگاه در امور خیرین و مشارکت های اجتماعی ،آقای دکتر دوروشی مدیر محترم نظارت و اعتباربخشی امور درمان ، خانم دکتر صمصام شریعت رئیس محترم اداره اورژانس بیمارستانی، سرکار خانم کریمی مدیر محترم پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، آقای دکتر فرقانی رییس محترم بیمارستان به همراه تیم مدیریت و جمعی از خیرین  افتتاح شد.

✅در ابتدای این مراسم آقای دکتر فرقانی رییس مجتمع ضمن خیر مقدم به مدعوین، گزارشی از روند پروژه های عمرانی خیرساز بیمارستان ارائه و از مساعدت و همکاری خیرین قدردانی نمودند. 

🔶در ادامه آقای دکتر مصلحی معاون توسعه با گرامی داشتن مقام خیر و امور عام المنفعه، علی الخصوص فعالین عرصه سلامت، اقدامات انجام شده را تحسین برانگیز و این موفقیت ها را ثمره تلاش ها و تعاملات نیک اندیشان و مسئولین مرکز دانست.

⭕️آقای دکتر حیدری فرمودند : بیمارستان خورشید با توجه به قدمتی که دارد خدمات شایانی را به هموطنان در زمینه مسومیت ، قلب و داخلی و روانپزشکی ارایه می نماید لذا از ریاست و خیرین وعزیزانی که در راه اندازی اورژانس روانپزشکی همت گمارده اند تشکر می نمایم. 

🔹در ادامه معاون محترم درمان بر نقش مهم خیرین در تامین فضای مناسب برای کادر زحمتکش درمان تاکید کرده و دانشگاه را قدردان حضور این عزیزان دانست.

🖇آقای حاجی بنده مدیر محترم بیمارستان خورشید در گفت وگو با روابط عمومی معاونت درمان با اشاره به موقعیت جغرافیایی بیمارستان خورشید ، افتتاح اورژانس 30 تختخوابی این بیمارستان بخشی از مشکلات مربوط به بستری بیماران اعصاب و روان حل می‌شود گفت : اعتبار لازم برای ساخت و راه اندازی ساختمان اورژانس روانپزشکی بیمارستان هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد تومان بوده که با همت خیران نیک اندیش تامین شده است. 

🔸در پایان از خیرین گرانمایه تقدیر بعمل آمد و از بخش های بازسازی شده ( جنرال ١و٢) وبخش سی سی یو، بیماران بستری و کادر تلاشگر درمان مجتمع دیدار نمودند.