رفتن به محتوای اصلی
x

ازسرگیری فعالیت ادارات اصفهان در روز دوشنبه سوم بهمن /ادامه آموزش غیرحضوری در مدارس و دانشگاه ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فعالیت کلیه ادارات وبانک های استان از روز دوشنبه ۳بهمن ماه به روال عادی و روند آموزش در مدارس و دانشگاه های برخی شهرستان ها غیرحضوری خواهد بود.

🔹به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری مستمر کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان در پی ادامه پایداری جو و شرایط آلودگی هوا، افزود: با تصمیم این کمیته، فعالیت کلیه ادارات وبانک های استان در روز دوشنبه ۳بهمن ماه مطابق با روال قبل برقرار و فعالیت های آموزشی مدارس و دانشگاه ها در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر و نیز بخش های مرکزی شهرستان های شاهین شهر، نجف آباد، کاشان و آران و بیدگل و همچنین شهر سجزی به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

🔹وی اضافه کرد: امتحانات دانشگاه ها مطابق با برنامه قبلی کماکان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

🔹شیشه فروش تصریح کرد: مطابق با تصمیم این کمیته، بخشی از کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی که در گروه های حساس و پرخطر قرار دارند ازجمله کارکنانی که به بیماری های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری های زمینه ای مبتلا هستند، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند زیرشش سال، در روز دوشنبه ۳بهمن ماه به صورت دورکار انجام خدمت خواهد نمود.

🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به برخی اقدامات به منظورکاهش فعالیت منابع آلاینده هوا تصریح کرد: از واحدهای صنفی و تجاری خواسته شده است تا با کاهش زمان فعالیت خود تا ساعت ۱۸، ضمن کمک به کاهش ترددها و کاهش آلایندگی منابع خودرویی، به بهبود شرایط حاضر کمک نمایند.

🔹شیشه فروش اضافه کرد: اعلام به موقع و دقیق پیش بینی ها و تغییرات جوی، پایش مستمر وضعیت شاخص های آلودگی هوا و ابلاغ دستورالعمل های بهداشت و سلامت توسط ادارات هواشناسی، محیط زیست و بهداشت از دیگر مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان است.

🔹وی ادامه داد: تمامی مراکز آموزشی مکلف به خاموش نمودن سیستم های گرمایشی اماکن بلااستفاده و ادارات نیز مکلف به خاموش نمودن موتورخانه ها و تجهیزات گرمایشی از یک ساعت قبل از اتمام فعالیت تا یک ساعت قبل از شروع به کار در روز بعد هستند.

🔹وی تاکید کرد:طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان تا پایان این هفته و از درب منزل اجرایی خواهد شد و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، متخلفان توسط پلیس راهور اعمال قانون خواهند شد.