رفتن به محتوای اصلی
x

آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان روز سه شنبه، 18 آذر 1402، آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان با حضور مدیر درمان ،جمعی از پرسنل و مسوولین در دفتر ریاست این بیمارستان برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر علی اکبر جنگجو مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ضمن تقدیر از زحمات دکتر بهشتیان نژاد، رئیس سابق بیمارستان، دکتر میرزائیان را به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی نمود.

در ابتدای این مراسم، دکتر جنگجو با اشاره به اهمیت نقش بیمارستان ها در ارائه خدمات درمانی به مردم، گفت: «بیمارستان امام خمینی فلاورجان یکی از مراکز درمانی مهم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است. این پیشرفت ها مرهون تلاش های همه کارکنان بیمارستان، به ویژه دکتر بهشتیان نژاد بوده است.»

در ادامه این مراسم، بهشتیان نژاد گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی این سمت ارائه نمود. وی در این گزارش به مواردی از جمله افزایش ضریب اشغال تخت، کاهش آمار مرگ و میر، و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و افتتاح کلینیک سرپایی بیمارستان اشاره کرد.

در پایان این مراسم، دکتر میرزائیان رئیس جدید بیمارستان، ضمن قدردانی از اعتماد مسئولان دانشگاه، گفت: «از همه کارکنان بیمارستان درخواست می کنم با همکاری و همدلی همچون گذشته، در راستای تحقق اهداف بیمارستان تلاش کنیم.»

در ادامه مراسم، از زحمات دکتر بهشتیان نژاد ، با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل شد و دکتر میرزائیان، به عنوان رئیس جدید بیمارستان معرفی گردید.

 🌐 Ta.mui.ac.ir