رفتن به محتوای اصلی
x

آیین افتتاح پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س) برگزار شد

چهارشنبه 13 تیرماه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفرخود به اصفهان، به همراه رییس دانشگاه ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، رییس مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از مسئولین مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت خدیجه کبری (س) را به طور رسمی افتتاح نمود.

در این مراسم دکتر رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از بهترین و مدرن ترین کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی زنان و درمان ناباروری را کلینیک حضرت خدیجه کبری (س) اصفهان عنوان نمود که با همت و مشارکت خیرین محترم سلامت، خشت خشت آن با مهربانی و کرامت احداث و تکمیل گردیده است.

وی عنوان نمود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، 250 پروژه عمرانی در استان اصفهان با بیش از 300 هزار مترمربع زیر ساخت انجام گرفته که در حال حاضر نیز نزدیک به 1000 تخت بیمارستانی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد، در دست ساخت می باشد که امیدواریم تا پایان سال جاری آماده ارایه خدمت به مردم شود.

این مرکز در مساحتی معادل 2700 متر مربع در هفت طبقه و اعتباری بالغ بر 81 میلیارد تومان با مشارکت خیرین عرصه سلامت احداث و تجهیز گردیده است.  با راه اندازی کلینیک فوق تخصصی حضرت خدیجه (س) ، انواع سرطانهای مرتبط به زنان از جمله بیماریهای مربوط به کف لگن زنان، مراقبت های دوران بارداری و مادران پرخطر، اقدامات مربوط به ناباروری و نازایی و سایر بیماریهای مرتبط زنان استان و استانهای همجوار در این مرکز توسط پزشکان خانم متخصص و فوق تخصص با تعرفه دولتی و مبلغ ناچیز ارایه می شود.

شایان ذکر است این مرکز شامل آزمایشگاه تخصصی( بانک خون و قسمت های ازمایشگاه – پاتولوژی)، درمانگاه های تخصصی زنان، پوست، داخلی، اطفال و غیره، درمانگاه‌های فوق تخصصی پریناتولوژی، اتاق لاپاراسکوپی-نازایی و مشاور ژنتیک، درمانگاه های فوق تخصصی آنکولوژی و یوروداینامیک- پلویک فلور و لاپاراسکوپی، کتابخانه، سالن مطالعه و دفاتر آموزشی پژوهشی می باشد.