رفتن به محتوای اصلی
x

تکمیل ظرفیت کمیسیون طرح رشته های اختیاری مدیریت خدمات بهداشتی درمانی(زمستان ۹۳)

با توجه به  تکمیل ظرفیت  ثبت نام اینترنتی رشته های اختیاری (مدیریت خدمات بهداشتی درمانی)
جهت سهمیه فصل زمستان رعایت و دقت نکات زیر الزامی است .قابل توجه کلیه متقاضیان :*ثبت نام دانشجویان ارشد جهت گذراندن طرح نیروی انسانی ممنوع بوده ، خواهشمند است از ثبت نام جدا خودداری فرموده و پس از پایان فراغت از تحصیل با آخرین مدرک تحصیلی مراجعه نمایید .**درصورت عدم اسکن و ارسال مدارک ، ثبت نام لغو می گردد .
جهت دریافت اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی اینجا را کلیک نمائید.
۱. تاریخ ثبت نام اینترنتی تکمیل ظرفیت رشته های اختیاری (مدیریت خدمات بهداشتی درمانی) جهت فصل زمستان از روز دوشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۳ لغایت تا پایان روز یکشنبه ۱۷/۱۲/۹۳ می باشد .
۲.  اعلام نتایج پس از بررسی و نتیجه کمسیون طرح اعلام خواهد گردید.
۳. متقاضیان لازم است قبل از تکمیل فرم ، کلیه بندهای مربوط به قوانین و مقررات نیروهای طرحی را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .
۴. منظور از فراغت از تحصیل ، اتمام امتحانات و دروس نمی باشد ، لذا می بایست تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی از طرف دانشگاه محل تحصیل به دفتر اداره طرح وزارت بهداشت ، اعلام گردیده باشد .
۵. دقت و توجه به محل های مورد نیاز ، تعداد مورد نیاز ، جنسیت و وضعیت تاهل ضروری می باشد ، زیرا درصورت عدم همخوانی ، مراکز جهت انتخاب باز نخواهند شد .
۶. در مراکزی که نیروهای مرد و زن پذیرش داشته باشد : اولویت پذیرش با نیروهای مرد و در شهرستان ها با نیروهای بومی و مرد می باشد .تبصره۱ : در شهرستانها به ترتیب اولویت با نیروی بومی و ساکن ، بومی و غیر ساکن ، ساکن و غیر بومی می باشد . لازم به توضیح است بومی به فردی اطلاق می شود که محل تولد و یا محل صدور شناسنامه نامبرده صادره از محل مورد نظر باشد و یا دو مقطع از سه مقطع تحصیلی را فرد در آن شهرستان گذرانده باشد.تبصره۲: مقاطع تحصیلی عبارت است از : مقطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان . ضمنا پیش دانشگاهی جزء مقاطع تحصیلی محسوب نمی گردد.تبصره۳ : افرادی که شرایط لازم و تمایل دارند از امتیازبومی بودن استفاده نمایند ، لازم است مدارک را اسکن و ارسال نمایند ، در غیر اینصورت نیاز به اسکن و ارسال مدارک بومی بودن نمی باشد .
۷. ابلاغ جهت افراد بومی و ساکن ۲۴ ماهه صادر خواهد شد .
۸. پذیرفته شدن افراد در مراکز پس از بررسی بومی بودن و تاریخ فراغت از تحصیل ، براساس امتیازات افراد که شامل{تاهل برای خانم ها* ، خانواده کارکنان دانشگاه **، نفرات اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل*** ، فارغ التحصیلان دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی**** ، استعدادهای درخشان***** و خانواده شهداء و ایثارگران (فرزند ، همسر،خواهر و برادر)} است ، می باشد .*فردی متاهل تلقی می گردد که ازدواج وی ثبت قانونی گردیده و در شناسنامه زوجین مراتب ازدواج دائم آنها قید گردیده باشد .**امتیاز مربوط به خانواده درجه یک کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، شامل: فرزندان ، برادران ، خواهران و همسر دائمی کارکنان شاغل و بازنشسته و وظیفه بگیر با ارائه حکم کارگزینی .*** استفاده از امتیازات نفرات اول تا سوم دانشگاه منوط به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل می باشد .**** استفاده از امتیازات افراد دارای مقاله ، کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی منوط به ارائه مدارک به حوزه معاونت پژوهشی این دانشگاه و اخذ تاییدیه می باشد.(معاونت پژوهشی : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، ساختمان شماره ۴) .***** منظور از استعداد درخشان ، فردی است که از سوی ستاد هدایت استعدادهای درخشان معرفی گردیده است .
۹. باتوجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود ، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم ، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نموده و پس از اعلام نتایج از طریق همین وب سایت در صورت انصراف ، انصراف کتبی خود را تا تاریخ مشخص شده کتبا به این معاونت اعلام نمایند ، در غیر اینصورت از شرکت در کمیسیون های استان اصفهان محروم خواهند شد.* توقف از طرح عبارت است از : شروع خدمت پذیرفته شده که باتوجه به قبولی در آزمون مقطع بالاتر ، بیماری خاص و انتقال از استان اصفهان به استانهای دیگر می باشد .
۱۰.هیچ گونه نقل و انتقال و جابجایی درخصوص رشته های اختیاری مقدور نمی باشد .
۱۱. از آنجایی که مراکز و واحدها از شروع به کار خانم های باردار جلوگیری می نماید ، لذا خواهشمند است مشمولین مذکور از شرکت و ثبت نام جدا خودداری نمایند .
۱۲. قابل توجه آقایان شرکت کننده در کمیسیون :انجام خدمت سربازی نسبت به انجام خدمت طرح اولویت داشته و آقایانی که تا به حال خدمت سربازی انجام نداده و یا از خدمت سربازی معاف نبوده ، حق شرکت در کمیسیون را نخواهند داشت .در موارد ذیل خدمت سربازی مورد قبول است :۱) انجام خدمت سربازی با مقطع دیپلم۲) انجام خدمت سربازی با مقطع کاردانی و کارشناسی درصورتی که مدت واقعی طرح از زمان خدمت سربازی کسر گردد و مابقی می توانند خدمت طرح انجام دهند .۳) افرادی که از خدمت سربازی معاف گردیده اند .
۱۳. مدارک لازم جهت شرکت و ثبت نام :
۱) تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲) تصویر کارت ملی*** ذکر شماره تلفن(همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد ، ضروری می باشد .
۳) تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی
۴) فرم میزان بدهی به روز از صندوق رفاه دانشجویی{ساختمان شماره ۴ ، صندوق رفاه دانشجویی(صرفا متعلق به کلیه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی می باشد)}
۱۴. مدارک لازم برای استفاده از امتیازات بند ۶ و بند ۱۳ :
۱) تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲) تصاویر گواهی پایان تحصیلات دوره ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان
۳) تصویر حکم کارگزینی برای خانواده کارکنان دانشگاه
۴) تصویر گواهی استعلام نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل
۵) تصویر نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای حقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه(ساختمان شماره ۴ ، مرکزعلم سنجی دانشگاه)
۶) تصویر گواهی معتبر برای افرادی که جزء استعدادهای درخشان می باشند .
۷) تصویر کارت شناسایی شهداء ، جانبازان و ایثارگران برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند.
***تذکر مهم:
با توجه به ایجاد مشکل در قسمت آپلود مدارک ، از آپلود مدارک خودداری نمایید .شایان ذکر است در صورت پذیرفته شدن در کمسیون طرح ،با پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد و با مراجعه حضوری افراد ،مدارک اسکن شده روی CDدریافت خواهد گردید.
هریک از مدارک ذکرشده بایستی با Resolution حداکثر ۱۵۰اسکن شود . و حجم آن حداکثر ۲۵۰kb و فرمت مورد قبول jpg و سیاه سفید می باشد .
۲) درصورت عدم اسکن و ارسال مدارک ، ثبت نام لغو می گردد .
۳) درصورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۳۶۶۱۹۶۶۱-۰۳۱ داخلی۲۷۸ تماس حاصل نمایید .
۴) درصورت نیاز به مراجعه حضوری شنبه ها از ساعت ۱۰لغایت ۱۲ ظهر(اداره نظارت) مراجعه نمایید.

ثبت نام