رفتن به محتوای اصلی
x

اولین کمسیون اضطراری طرح رشته های پرستاری ، اتاق عمل ، هوشبری فصل زمستان سال ۹۵

قابل توجه کلیه متقاضیان :

 

- مشغول بکار شدن افراد مشمول قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (رشته های پرستاری ،هوشبری و اتاق عمل) ،قبل از گذراندن خدمت طرح ،در مراکز خصوصی، دولتی ،خیریه و سایر ارگانها تخلف محسوب می گردد و در صورت محرز شدن اشتغال نامبردگان ،ضمن برخورد قانونی با مراکز بکارگیرنده نیرو ، از گذراندن طرح افراد مذکور در این استان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

- در صورت عدم پذیرش در کمسیونهای قبلی با استفاده از کد رهگیری نسبت به ویرایش اطلاعات و بروز نمودن مندرجات ثبت نامی خود اقدام نمایید.

 

نکته بسیار مهم : جهت آگاهی از وصول اطلاعات فراغت از تحصیل خود از سوی دانشگاه محل تحصیل به وزارت بهداشت قبل از ثبت نام اینترنتی در سایت کمسیون طرح با مراجعه به قسمت تائید فراغت از تحصیل دانش آموختگان در صفحه اصلی سایت معاونت درمان ، با وارد نمودن کد ملی از وصول اطلاعات تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایید .سپس در صورت اعلام فراغت از تحصیل از سوی دانشگاه محل تحصیل به سیستم جامع مدیریت طرح سایت وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام اینترنتی در کمسیون طرح اقدام نمایید.

 

- لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم ، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایید چرا که پس از ثبت نام و انجام مکاتبات به هیچ وجه انتقال به سایر مراکز امکانپذیر نمی باشد و لیکن در صورت انصراف ، بنا به شرایط موجود ۲ فصل آتی از شرکت در کمیسیون های استان اصفهان محروم خواهند شد.

تبصره : انصراف از طرح پس از صدور ابلاغ شروع به کار نیروها در مراکز ، منوط به موافقت کامل مرکز و شروع به کار نیروی جایگزین می باشد که حداقل سه تا شش ماه طول خواهد کشید .

 

با توجه به اطلاع رسانی کامل از طریق سایت از تماسهای غیر ضروری جدا خودداری نمایید.

 

 

 

جهت دریافت اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته پرستاری اینجا را کلیک نمائید.

جهت دریافت اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته هوشبری اینجا را کلیک نمایید.

جهت دریافت اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته اتاق عمل اینجا را کلیک نمایید.

 

 

مهلت ثبت نام اینترنتی رشته های اجباری (پرستاری ،هوشبری و اتاق عمل) جهت کمسیون طرح فصل زمستان از روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه (ساعت ۱۰صبح ) لغایت پایان روز جمعه ۲۲ بهمن ماه ( ساعت ۲۴) خواهد بود.

 

نتایج حداقل ده روز پس از اتمام مهلت ثبت نام به افراد پذیرفته شده از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

کمسیون طرح بعدی در هر فصل معمولا ده روز پس از اتمام مهلت ثبت نام کمسیون جاری خواهد بود. جهت اطلاع از زمان دقیق کمسیون آتی از طریق سایت کمسیون طرح پیگیری نموده و از تماس تلفنی جدا خودداری نمایید.

 

- موقع تحویل مدارک ذکر شماره تلفن (همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد ، الزامی است .

 

****ضمنا تعیین محل خدمت و صدور ابلاغ شروع بکار پذیرفتگان بر اساس اولویت نیاز مراکز میباشد.

 

- متقاضیان لازم است قبل از تکمیل فرم ، کلیه بندهای مربوط به قوانین و مقررات نیروهای طرحی را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

- منظور از فراغت از تحصیل ، اتمام امتحانات و دروس نمی باشد ، لذا می بایست تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی از طرف دانشگاه محل تحصیل به دفتر اداره طرح وزارت بهداشت ، اعلام گردیده باشد .

- دقت و توجه به محل های مورد نیاز ، جنسیت و وضعیت تاهل ضروری می باشد ، زیرا درصورت عدم همخوانی ، پذیرفته نخواهید شد.

 

تبصره۱ : در شهرستانها به ترتیب اولویت با نیروی بومی و ساکن ، بومی و غیر ساکن ، ساکن و غیر بومی می باشد . لازم به توضیح است بومی به فردی اطلاق می شود که محل تولد و یا محل صدور شناسنامه نامبرده صادره از محل مورد نظر باشد و یا دو مقطع از سه مقطع تحصیلی را فرد در آن شهرستان گذرانده باشد.

تبصره۲: مقاطع تحصیلی عبارت است از : مقطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان . ضمنا پیش دانشگاهی جزء مقاطع تحصیلی محسوب نمی گردد.

تبصره۳ : افراد واجد شرایط و متمایل به استفاده از امتیازبومی بودن ، لازم است مدارک بومی بودن خود را همراه سایر مدارک اسکن و در صورت پذیرفته شدن در کمسیون طرح پس از دریافت پیامک در تاریخ مقرر به اداره پرستاری تحویل دهند ، در غیر اینصورت نیاز به اسکن و تحویل مدارک بومی بودن نمی باشد .

- جهت اطلاع کلیه متقاضیان ، مراکزی که بالای ۱۰۰km تا مرکز استان فاصله داشته باشند دارای پانسیون می باشند(لازم به ذکر است که پانسیون براساس شرایط و مقدورات آن شبکه می باشد) . (مراکز دارای پانسیون : شبکه سمیرم ، شبکه نائین ، مرکز شبانه روزی چوپانان ، شبکه خور و بیابانک ، مرکز شبانه روزی جندق ، شبکه نطنز ، اردستان ، گلپایگان ، خوانسار ، فریدن(داران) ، فریدونشهر ، چادگان،بوئین و میاندشت ،میمه ، تیران و کرون و شهرضا و استثناء نجف آباد

- مراکز(مبارکه ، لنجان ، شاهین شهر ، فلاورجان ، کلیشاد و سودرجان، خمینی شهر ، برخوار ) فاقد پانسیون بوده و افراد جهت انجام شیفت ها می بایستی تردد نمایند ، بنابراین توصیه می گردد این مناطق را افراد غیر بومی انتخاب ننمایند .

 

 

نحوه صدور ابلاغ جهت رشته های پرستاری، هوشبری ، اتاق عمل به شرح ذیل میباشد:

 

ابلاغ جهت مراکز (شبکه سمیرم ، شبکه نائین ، مرکز شبانه روزی چوپانان ، شبکه خور و بیابانک ، مرکز شبانه روزی جندق ، شبکه نطنز ، اردستان ، گلپایگان ، خوانسار ، فریدن(داران) ، فریدونشهر ، چادگان ، شهرضا ، مبارکه، میمه ، تیران و کرون،بوئین و میاندشت) به صورت ۱۲ ماهه صادر میگردد و پس از ۱۲ ماه ، در سال دوم (۱۲ماهه دوم ) براساس نیاز و نظر این معاونت به یکی از مراکز شهر معرفی خواهد شد . لذا مشمولین باید ده روز قبل از اتمام سال اول طرح به معاونت درمان (اداره پرستاری) جهت تعیین محل نیمه دوم طرح مراجعه نمایند.

ضمنا در خصوص سایر مراکز داخل شهر و حومه شهر اصفهان مدت خدمت دو سال مقرر خواهد شد.

- ابلاغ جهت افراد بومی و ساکن شهرستانها و متقاضیان خدمت دو ساله ، ۲۴ ماهه صادر خواهد شد .

 

- پذیرفته شدن افراد در مراکز پس از بررسی بومی بودن و تاریخ فراغت از تحصیل ، براساس امتیازات افراد که شامل{تاهل برای خانم ها* ، خانواده کارکنان دانشگاه **، نفرات اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل*** ، فارغ التحصیلان دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی**** ، استعدادهای درخشان***** و خانواده شهداء و ایثارگران (فرزند ، همسر،خواهر و برادر)} است ، می باشد .

*فردی متاهل تلقی می گردد که ازدواج وی ثبت قانونی گردیده و در شناسنامه زوجین مراتب ازدواج دائم آنها قید گردیده باشد .

**امتیاز مربوط به خانواده درجه یک کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، شامل: فرزندان ، برادران ، خواهران و همسر دائمی کارکنان شاغل و بازنشسته و وظیفه بگیر با ارائه حکم کارگزینی .

*** استفاده از امتیازات نفرات اول تا سوم دانشگاه منوط به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل می باشد .

****تصویر نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه (ساختمان شماره ۴ ، اداره علم سنجی دانشگاه ، در روزهای فرد ساعت ۱۴-۱۲)

 

نکته : جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت صدور نامه امتیازدهی به لینک ذیل مراجعه نمایید .

لینک آیین نامه امتیازدهی به فعالیت های پژوهشی دانش آموختگان مشمول طرح نیروی انسانی

 

***** منظور از استعداد درخشان ، فردی است که از سوی ستاد استعدادهای درخشان معرفی گردیده است .

- باتوجه به اینکه افراد می توانند ، سه اولویت انتخاب کنند و بررسی و تکمیل ظرفیت مراکز از اولویت اول بوده و درصورت تکمیل ظرفیت مراکز از طریق اولویت اول متقاضیان ، به اولویت های دوم و سوم سایر متقاضیان ترتیب اثر داده نخواهد شد ، پس لازم است در انتخاب اولویت ها دقت لازم را به عمل آورید .

- باتوجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود ، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم ، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایید چرا که پس از ثبت نام و انجام مکاتبات در صورت انصراف ، بنا به شرایط موجود ۲ تا ۳ فصل آتی از شرکت در کمیسیون های استان اصفهان محروم خواهند شد.
تبصره : انصراف از طرح پس از صدور ابلاغ شروع به کار نیروها در مراکز ، منوط به موافقت کامل مرکز و شروع به کار نیروی جایگزین می باشد که حداقل سه تا شش ماه طول خواهد کشید .
- در حین انجام خدمات ، انصراف از طرحی که به منزله توقف از طرح* برای مدت زمان مشخصی باشد نیز تا ۲ فصل از انجام مابقی خدمات در استان اصفهان محروم خواهند شد
 .
* توقف از طرح عبارت است از : شروع خدمت پذیرفته شده که باتوجه به قبولی در آزمون مقطع بالاتر ، بیماری خاص و انتقال از استان اصفهان به استانهای دیگر می باشد .

-از آنجایی که مراکز و واحدها از شروع به کار خانم های باردار جلوگیری می نماید ، لذا خواهشمند است مشمولین مذکور از شرکت و ثبت نام جدا خودداری نمایند

- قابل توجه آقایان شرکت کننده در کمیسیون :
انجام خدمت سربازی نسبت به انجام خدمت طرح اولویت داشته و آقایانی که تا به حال خدمت سربازی انجام نداده و یا از خدمت سربازی معاف نبوده ، حق شرکت در کمیسیون را نخواهند داشت .

در موارد ذیل خدمت سربازی مورد قبول است :
۱) انجام خدمت سربازی با مقطع دیپلم
۲) انجام خدمت سربازی با مقطع کاردانی و کارشناسی درصورتی که مدت واقعی طرح از زمان خدمت سربازی کسر گردد و مابقی می توانند خدمت طرح انجام دهند .
۳) افرادی که از خدمت سربازی معاف گردیده اند .

 

-. مدارک لازم جهت شرکت و ثبت نام :
۱) تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲) تصویر کارت ملی
*** ذکر شماره تلفن(همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد ، ضروری می باشد .

۳)عکس رنگی پشت سفید با حجم کمتر از ۶۰ کیلوبایت
۴) تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی
۵) فرم میزان بدهی به روز از صندوق رفاه دانشجویی{ساختمان شماره ۴ ، صندوق رفاه دانشجویی(صرفا متعلق به کلیه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی می باشد)}

- مدارک لازم برای استفاده از امتیازات بند ۱۰ :
۱) تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه
۲) تصاویر گواهی پایان تحصیلات دوره ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان( جهت استفاده از امتیاز بومی بودن)
۳) تصویر حکم کارگزینی برای خانواده کارکنان دانشگاه
۴) تصویر گواهی استعلام نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل
۵) تصویر نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه(ساختمان شماره ۴ ، مرکزعلم سنجی دانشگاه)
۶) تصویر گواهی معتبر برای افرادی که جزء استعدادهای درخشان می باشند .
۷) تصویر کارت شناسایی شهداء ، جانبازان و ایثارگران برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند.

***تذکر مهم:

با توجه به ایجاد مشکل در قسمت آپلود مدارک ، از آپلود مدارک خودداری نمایید .شایان ذکر است در صورت پذیرفته شدن در کمسیون طرح نتایج و زمان تحویل حضوری مدارک به پذیرفته شدگان از طریق پیامک اعلام خواهد شد. لذا پس از مراجعه حضوری افراد مذکور در تاریخ مقرر مدارک اسکن شده روی CD دریافت خواهد گردید.

۱) هریک از مدارک ذکرشده غیر از عکس بایستی با Resolution حداکثر ۱۵۰ اسکن شود . و حجم آن حداکثر ۵۰۰kb و فرمت مورد قبول jpg و سیاه سفید می باشد .
۲) درصورت عدم تحویل مدارک در تاریخ مقرر به اداره پرستاری پس از دریافت پیامک، ثبت نام لغو می گردد .

آدرس:اصفهان- خیابان آپادانا اول – روبروی مسجد ۱۵ خرداد- معاونت درمان- اداره پرستاری

 

ثبت نام