رفتن به محتوای اصلی
x

پیام رییس دانشگاه بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج

دکتر شیرانی رئیس محترم دانشگاه، طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج ، خطاب به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، بیان داشتند:

بسمه تعالی

بسیج،  در واقع مظهر عشق، ایمان، آگاهی ، مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است.   (مقام معظم رهبری – مدظله العالی)

بسیج، شجره طیبه و معراج اندیشه های ناب اسلامی، مکتب مجاهدت های معنوی و خالصانه و جلوه بی بدیلی از پایداری، ایثار و مقاومت ملت و مظهراتحاد و انسجام ملی و یادگار ارزشمند بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

و هفته بسیج، فرصت مغتنمی است در گرامیداشت حماسه آفرینان این عرصه شکوهمند، آنانکه با صلابت و نور ایمان و تکیه بر بصیرت، آگاهی و روحیه ای انقلابی در صحنه دفاع از حریم ولایت و در میدان خطیر پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی و نیز در ابعاد مختلف اجتماعی و ارائه خدمت به آحاد جامعه ایفای نقش نموده و با اراده سترک خویش در این رسالت مقدس، راه گشای مشکلات در دستیابی به آینده ای روشن و تحقق افق پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور عزیزمان ایران اسلامی می باشند . 

لذا اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ تمامی جانبازان، ایثارگران و شهدای عظیم الشأن انقلاب اسلامی بویژه شهدای والامقام بسیج، این مناسبت گرانقدر را خدمت کلیه بسیجیان غیور، مخلص و انقلابی و همچنین اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و کارکنان محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 امید است با استعانت از خداوند متعال و تآسی از فرهنگ بسیجی و تقویت روحیه انقلابی، بتوانیم نقش اثرگذاری در راستای اعتلای همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.