رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان فاطمیه خوانسار

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان روز سه شنبه 5 دی ماه 1402 مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان فاطمیه بادرود با حضور آقای دکتر جنگجو مدیر درمان در بیمارستان فاطمیه بادرود برگزار شد.

در این مراسم، مدیر درمان با اشاره به خدمات ارزنده دکتر قاضی سعیدی در دوران تصدی ریاست بیمارستان فاطمیه خوانسار، گفت: «ایشان در طول دوران مسئولیت خود، خدمات ارزنده‌ای به این بیمارستان و مردم شهرستان خوانسار ارائه کردند و همواره در تلاش برای بهبود وضعیت این بیمارستان بودند.»

در ادامه این مراسم، دکتر قاضی سعیدی، رئیس سابق بیمارستان ، ضمن تقدیر از همکاری کارکنان گفت: طی دوران تصدی ریاست این بیمارستان، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه انجام دادم و امیدوارم که زحمات ما مورد رضایت مردم قرار گرفته باشد

. دکتر مریم السادات جمدی، سرپرست جدید بیمارستان فاطمیه، نیز ضمن تقدیر از زحمات دکتر قاضی سعیدی، گفت: تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه انجام خواهم داد و از همکاری کارکنان بیمارستان برای تحقق این هدف، قدردانی می‌کنم.

در پایان این مراسم، از زحمات دکتر قاضی سعیدی تقدیر و خانم دکتر جمدی طی ابلاغی از طرف ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان سرپرست جدید بیمارستان فاطمیه خوانسار معرفی گردید.

 🌐 Ta.mui.ac.ir