رفتن به محتوای اصلی
x

دکتر فریبرز خوروش معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی به میهن و آغاز ایام الله دهه فجر پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد: بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ جاءَ الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إنَّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً ( سوره مبارکه اسراء، آیه شریفه ۸۱)

فرا رسیدن 12 بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بویژه جامعه پزشکی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران و جهان است که با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت های ملت قهرمان ایران، به پیروزی رسید.

جامعه پزشکی ایران، نقش مهم و ارزشمندی در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایفا کرده است. پزشکان و کادر درمان در دوران دفاع مقدس، با ایثار و فداکاری، جانانه در راه دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور جنگیدند و در دوران پس از جنگ نیز، با ارائه خدمات ارزنده و خالصانه، به ارتقای سلامت جامعه کمک شایانی کرده اند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای سلامت، از تلاش های ارزشمند جامعه پزشکی ایران تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم با یاری خداوند همچنان با عزم و اراده راسخ، در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران، گام بردارد.

 

دکتر فریبرز خوروش

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان