رفتن به محتوای اصلی
x

در راستای کشیک نوروزی و نظارت بر مراکز ارائه خدمات سرپایی و درمانگاه های شبانه روزی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ از درمانگاه عمومی شبانه روزی جوادالائمه

در راستای کشیک نوروزی و نظارت بر مراکز ارائه خدمات سرپایی و درمانگاه های شبانه روزی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ از درمانگاه عمومی شبانه روزی جوادالائمه توسط آقای مالکی و آقای نادری بازدید به عمل آمد.

 ضمن تبریک سال نو و عرض خسته نباشیدبه پرسنل محترم،نحوه فعالیت مراکز مذکور بررسی گردید و موارد زیر قابل ذکر می باشد. :

-درمانگاه فعال بود و کلیه پرسنل در حال انجام وظیفه بودند. -پزشک و پرستار مطابق با برنامه تنظیمی در درمانگاه حضور داشتند. -درمانگاه فاقد آمبولانس بود و اعزام ها توسط اورژانس ۱۱۵ انجام می گرفت که آموزشهای لازم داده شد. - چیدمان ترالی احیا مطابق ویرایش هشتم بود. -مستتدات چک روزانه ترالی احیا و DC شوک رویت شد. -فرم های بستری موقت و اعزام بصورت کامل تکمیل نمی شد که آموزشهای لازم داده شد. -ست پانسمان و بخیه استریل آماده رویت شد. -در خصوص فرآیند شستشو و استریل ست ها توضیحات لازم ارایه شد. -تعرفه ها نصب بود.تعرفه های مصوب رعایت می گردید. -از دستگاه کارت خوان استفاده می شد. -پرسنل دارای پوشش حرفه ایی مناسب بودند. -تفکیک زباله های عفونی و غیر عفونی به درستی انجام می شد‌. -مستتدات تست TST رویت شد. -در خصوص نحوه مواجهه با خون و ترشحات توضیحات لازم ارایه شد. -تعدادی داروی تاریخ گذشته در ترالی مشاهده گردید که تذکرات لازم در خصوص جایگزینی داروها و بررسی دقیق ترالی احیاء به صورت روزانه داده شد. -کپسول اکسیژن اتاق احیاء خالی بود که در زمان بازدید جایگزین گردید. -تذکرات لازم در خصوص خارج کردن تخت مازاد از اتاق احیاء داده شد. -اصول ایمنی بیمار و رعایت دستورالعمل ها بررسی گردید و آموزشهای لازم در این خصوص داده شد. -بر روی سفتی باکس ها تاریخ درج نشده بود که تذکر داده شد. -بخش دندانپزشکی درمانگاه غیر فعال بود که تذکرات لازم در این خصوص داده شد. -رضایت مراجعین از نحوه ارایه خدمات در حد مطلوب بود. ـ تجهییزات پزشکی اتاق احیاء آماده به کار و سالم بودند، نحوه کار با دی سی شوک و سایر تجهییزات پزشکی بررسی گردید.اطلاعات پرسنل مطلوب بود.آموزشهای لازم داده شد. ـ در خصوص نحوه تهیه داروهای ترالی احیاء آموزشهای لازم داده شد. در پایان تمامی موارد ذکر شده به اطلاع پزشک و پرسنل محترم شیفت رسید و صورتجلسه مهر و امضاء گردید.