رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری کارگاه آموزشی احیاء پیشرفته کودکان(pals)

کارگاه آموزشی pals با هدف ارتقاء دانش و مهارت کارکنان درمان در خصوص احیای پیشرفته کودکان برای گروه هدف پزشکلت متخصص اطفال، طب اورژانس، پرستاران شاغل در بخش های اطفال مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های تابعه دانشگاه توسط مدیریت پرستاری دانشگاه و با همکاری اعضای هیات علمی گروه اطفال دانشکده پزشکی از تاریخ 08/11/1402 لغایت 09/11/1402 در مرکز مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی، با مباحث پایه و پیشرفته مهارت های احیاء قلبی ریوی (ماساي قلبی و تهویه موثر)، تکنیک ها و روش های تشخیص زودرس و مدیریت اولیه بیماران دچار ایست قلبی تنفسی، مدیریت راه هوایی پیشرفته، مباحث مرتبط با درمان آریتمی های شایع در احیا، تفاوت پروتوکل های احیای بزرگسالان و کودکان آشنا شدند.

همچنین آخرین مطالب علمی بر اساس پروتوکل های احیای قلبی – ریوی 2021 در خصوص احیای بیماران قلبی ریوی، دستگاه الکتروشوک و نیز کار با ترالی کد و معرفی ی موجود و تغییرات پروتوکل در آن بیان شد. در این کارگاه عملیات احیا به طور عملی بر روی مولاژهای ویژه احیای کودکان آموزش داده شد وشرکت کنندگان کار بر روی مولاژ را تمرین کردند.

در پایان این دوره آزمون تئوری به صورت آنلاین و آزمون عملی به صورت ارائه سناریو های فرضی برای شرکت کنندگان برگزار شد. 

🌐 Ta.mui.ac.ir