رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید ستاد نوروزی ستاد معاونت درمان از بیمارستان امین

بازدید نوروزی بیمارستان امین مورخ ۱۴۰۲/۱/۱۳توسط سرکارخانم کریمی مدیریت محترم پرستاری دانشگاه ، خانم لطفی کارشناس محترم اداره اورژانس بیمارستانی و خانم وکیلی کارشناس محترم واحد نظارت بر بیمارستانها و جراحی محدود، انجام شد که گزارش آن به شرح ذیل می باشد.

✅در اورژانس بیمارستان پزشک محترم طب اورژانس جهت ارایه خدمت به بیماران سطح ۱ تا ۳ تریاژ در شیفت صبح و در شیفت عصر و شب علاوه بر طب اورژانس یک نفر پزشک عمومی حضور فعال داشتند. و بیماران سرپایی توسط پزشک عمومی جداگانه ای ویزیت می شدند

✅بازدید بیمارستان به همراه سوپروایزر محترم انجام شد و مدیر محترم بیمارستان حضور داشتند.

✅تریاژبیماران مراجعه کننده به اورژانس در هر شیفت توسط پرستاران با تجربه و به صورت منظم و مستمر انجام می شد. ✅در بیمارستان متخصصین بیهوشی، طب اورژانس ،جراحی و رزیدنت های داخلی مقیم بودند که تعیین تکلیف بیماران به خوبی و در بازه زمانی استاندارد انجام شده بود.

✅پذیرش بیماران کووید در اورژانس به خوبی انجام می شد و ۳ بیمار در بخش سرپایی اورژانس، ۱ بیمار در اتاق ایزوله اورژانس حاد ۲ اورژانس در انتظار تخت خالی ICU و ۲۲ بیمار کووید مثبت در بخش داخلی ۲، ۳ بیمار در بخش ICU مرکزی و ۲ و ۴ نوزاد در بخش NICU بستری بودند و ویزیت روزانه توسط پزشک متخصص عفونی انجام شده بود.

✅بخش های جراحی زنان و مردان و VIP، نوزادان و NICU مرکز با هم ادغام شده بودند.

✅واحد تصویر برداری به صورت ۲۴ ساعته فعال بود

✅تعداد تختهای بخش ICU مرکزی در ایام عید نوروز از ۲۲ تخت فعال به ۱۴ تخت و بخش ICU2 از ۱۴ تخت به ۱۰ تخت تقلیل یافته بود.

🟩طی بررسی پرونده بیماران بستری در بخش ICU ، ارزیابی زخم های بستر بیماران به صورت مستمر انجام نشده بود .

✅پزشک متخصص بیهوشی بخش های ICUدر هر شیفت کاری به صورت جداگانه از اتاق عمل چیدمان شده بودند و ویزیت روزانه بیماران بستری در این بخش به صورت منظم انجام شده بود و پزشکان مذکور حضور فعال در بخش داشتند.

✅کمبود دارو و تجهیزات نداشتند.