ثبت نام کمیسیون طرح اختیاری رشته پزشکی هسته ای فصل تابستان۹۶

 

کمیسیون طرح رشته اختیاری پزشکی هسته ای فصل تابستان ۹۶

قابل توجه کلیه متقاضیان:  

· ثبت نام کمیسیون طرح از طریق سامانه تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به آدرس Tarhreg.behdasht.gov.ir(سامانه رشد) می باشد.

۱)تاریخ ثبت نام اینترنتی جهت کمیسیون طرح اختیاری رشته پزشکی هسته ای فصل تابستان از روز سه شنبه مورخ ۱۴/۰۶/۹۶ ساعت ۱۴لغایت ساعت۲۴ روز دو شنبه مورخ ۲۰/۰۶/۹۶ می باشد.

۲) نتایج پس از بررسی های لازم به افراد پذیرفته شده از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

۳)جهت آگاهی از وصول اطلاعات فراغت از تحصیل خود از طرف دانشگاه محل تحصیل به دفتر اداره طرح وزارت بهداشت قبل از ثبت نام با مراجعه به قسمتتایید فراغت از تحصیل دانش آموختگان در صفحه اصلی سایت معاونت درمان و با وارد نمودن کد ملی از وصول اطلاعات تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایید.

۴)دقت و توجه به محل های مورد نیاز ، تعداد مورد نیاز ، جنسیت و وضعیت تاهل ضروری می باشد ، زیرا درصورت عدم همخوانی مراکز جهت انتخاب باز نخواهند شد .

 

تبصره۱ :در کلیه مراکز اولویت با پذیرش نیروی بومی و ساکن ، بومی و غیر ساکن ، ساکن و غیر بومی می باشد . لازم به توضیح است بومی به فردی اطلاق می شود که محل تولد و یا محل صدور شناسنامه نامبرده صادره از محل مورد نظر باشد و یا دو مقطع از سه مقطع تحصیلی را فرد در آن شهرستان گذرانده باشد.

تبصره۲ :مقاطع تحصیلی عبارت است از : مقطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان . ضمنا پیش دانشگاهی جزء مقاطع تحصیلی محسوب نمی گردد.

 

۵)با توجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم، مرکز مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

۶) با توجه به محدودیت سهمیه و مجوز مربوط به رشته های اختیاری، در صورتی که متقاضی  از خدمت در محل تعیین شده انصراف دهد، با توجه به تکمیل فرم تعهد توسط ایشان ، تحت هیچ شرایطی در استان بکارگیری نخواهند شد.

·  امکان جابجایی و انتقال در طی دوره طرح وجود ندارد.

 پذیرفته شدن افراد در مراکز پس از بررسی بومی بودن و تاریخ فراغت از تحصیل ، براساس امتیازات افراد که شامل (*خانواده شهداء و ایثارگران (فرزند ، همسر،خواهر و برادر) ** تاهل برای خانم ها ،*** نفرات اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل ، ****فارغ التحصیلان دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی ،*****خانواده کارکنان علوم پزشکی انتخاب می شوند.

**فردی متاهل تلقی می گردد که ازدواج وی ثبت قانونی گردیده و در شناسنامه زوجین مراتب ازدواج دائم آنها قید گردیده باشد.

*** استفاده از امتیازات نفرات اول تا سوم دانشگاه منوط به ارائه گواهی و مدارک به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قسمت طرح و نیروی انسانی و اخذ تاییدیه از این مرکز می باشد(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، ساختمان شماره ۲، قسمت طرح و نیروی انسانی )

**** استفاده از امتیازات افراد دارای مقاله ، کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی منوط به ارائه مدارک به حوزه معاونت پژوهشی این دانشگاه و اخذ تاییدیه می باشد.(معاونت پژوهشی : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، ساختمان شماره ۴، مرکزعلم سنجی دانشگاه) .

**** استفاده از امتیازات افراد دارای مقاله ، کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی منوط به ارائه مدارک به حوزه معاونت پژوهشی این دانشگاه و اخذ تاییدیه می باشد.(معاونت پژوهشی : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، ساختمان شماره ۴، مرکزعلم سنجی دانشگاه) .

*****امتیاز مربوط به خانواده درجه یک کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، شامل: فرزندان ، برادران ، خواهران و همسر دائمی کارکنان شاغل و بازنشسته و وظیفه بگیر با ارائه حکم کارگزینی .

مهم:

 به خانم هایی که باردار هستند توصیه می شود از آنجا که مراکز و واحدها از شروع به کار آنان خودداری می نمایند، در ثبت نام طرح شرکت ننموده و طرح خود را به بعد از وضع حمل موکول نمایند.

 

 مدارک لازم جهت شرکت و تکمیل فرم ثبت نام :(در تمامی موارد اسکن کپی مدارک قابل قبول نمی باشد.)

·   عکس پرسنلی۴*۳

                       ·    صفحات شناسنامه

·    پشت و روی کارت ملی

·   کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی

                      ·    فرم تسویه حساب به روز از صندوق رفاه دانشجویی{ساختمان شماره ۴، صندوق رفاه دانشجویی(صرفا متعلق به کلیه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی می باشد)}

                ·   گواهی پایان تحصیلات دو مقطع تحصیلی (دوره ابتدایی ،راهنمایی یا دبیرستان(جهت استفاده از سهمیه بومی بودن)

                ·    حکم کارگزینی برای خانواده کارکنان دانشگاه

                ·    گواهی تاییدیه استعلام نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل(دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ساختمان شماره ۲، قسمت طرح و نیروی انسانی ) .

                ·    نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه(ساختمان شماره ۴، اداره علم سنجی دانشگاه، در روزهای فرد ساعت ۱۴-۱۲)

نکته: جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت صدور نامه امتیازدهی به لینک ذیل مراجعه نمایید .

لینک آیین نامه امتیازدهی به فعالیت های پژوهشی دانش آموختگان مشمول طرح نیروی انسانی

                    ·  تصویر کارت شناسایی شهداء ، جانبازان و ایثارگران برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند .

 

تذکر:با توجه به کثرت متقاضیان غیر بومی طرح رشته هاي اختیاري براي شهر اصفهان ؛در تقسیم و امتیاز بندي در صورتیکه این دسته از افراد (غیر بومی فارغ التحصیل قبل از سال ۹۴) زودتر فارغ التحصیل گردیده باشند بر فارغ التحصیلان بومی شهر اصفهان اولویت دارند.

لازم است متقاضیان قبل از ثبت نام ،" دستورالعمل ثبت نام "و "شرایط اختصاصی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان " موجود در سامانه رشد را مطالعه نمایند.

پس از اعلام نتایج، پذیرفته شدگان موظفند از فرم "تعهد و تعیین محل خدمت مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته هاي اختیاري" که در سایت معاونت مربوطه بارگزاري شده پرینت گرفته و بند الف و انتهاي آنرا تکمیل و امضا نموده، براي تکمیل بند ب به محلی که در آن پذیرفته شده اند مراجعه نمایند و در نهایت فرم تکمیل شده را به معاونت مربوطه تحویل دهند تا مابقی اقدامات براي ایشان انجام گیرد.
 

قبل از ثبت نام، تمامی موارد فوق خوانده شود زیرا در صورت بروز مشکل عواقب آن به عهده خود فرد می باشد.

  در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره تلفن ۳۶۶۱۹۶۶۱-۰۳۱داخلی ۲۷۵ تماس حاصل فرمایید.

 دریافت فایل اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته  پزشکی هسته ای

ثبت نام

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی اصفهان

خیابان آیت الله قدوسی (آپادانااول) تلفن:۳۶۶۱۹۶۶۱  فاکس:۳۶۶۱۲۱۹۳