ثبت نام کمیسیون طرح رشته علوم آزمایشگاهی

ثبت نام کمیسیون طرح رشته علوم آزمایشگاهی جهت سهمیه باقیمانده فصل زمستان و ثبت نام در سومین کمیسیون اضطراری طرح رشته علوم آزمایشگاهی

رعایت نکات زیر الزامی است . 
 
  
ثبت نام کمسیون فصل زمستان طرح رشته علوم آزمایشگاهی به  صورت اینترنتی و تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی از طریق همین سایت می باشد ثبت نام از تاریخ چهار شنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۱ ساعت ۹ صبح آغاز و تا پایان روز چهار شنبه ۲۳/۱۲/۹۱ می باشد خواهشمند است از حضور و تماس غیر ضروری خوداری فرمائید .باتوجه به ثبت نام اینترنتی رعایت و دقت نکات زیر الزامی است.جهت دریافت اعلام نیاز مراکز درمانی جهت رشته علوم آزمایشگاهی  اینجا   را کلیک نمائید.توجه :*** ذکر شماره تلفن(همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد ، ضروری می باشد .۱. تاریخ ثبت نام اینترنتی رشته ی علوم آزمایشگاهی جهت فصل زمستان از روز چهار شنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۱ ساعت ۹ صبح آغاز و تا پایان روز چهار شنبه ۲۳/۱۲/۹۱ می باشد.۲. اعلام نتایج شنبه  مورخ  ۲۶/۱۲/۹۱ ساعت ۱۲می باشد .۳. زمان انصراف : از تاریخ شنبه مورخ ۲۶/۱۲/۹۱ تا پایان وقت اداری دو شنبه مورخ ۲۸/۱۲/۹۱ فرصت انصراف می باشد که درخواست کتبی انصراف بایستی تا زمان معین شده به اداره امور آزمایشگاههای معاونت درمان تحویل داده شود .۴. متقاضیان لازم است قبل از تکمیل فرم ، کلیه بندهای مربوط به قوانین و مقررات نیروهای طرحی را مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .۵. منظور از فراغت از تحصیل ، اتمام امتحانات و دروس نمی باشد ، لذا می بایست تاریخ فراغت از تحصیل متقاضی از طرف دانشگاه محل تحصیل به دفتر اداره طرح وزارت بهداشت ، اعلام گردیده باشد .تبصره: قابل توجه شرکت کنندگانی که فارغ التحصیل دانشگاه آزاد می باشند :کلیه افرادی که از دانشگاههای آزاد فارغ التحصیل گردیده اند ، درج کد طرح در فرم ثبت نام الزامی می باشد . درصورتی که کد طرح متقاضیان تاکنون توسط دانشگاه محل تحصیلشان به افراد اعلام نگردیده است ، حق شرکت در ثبت نام و شرکت در این دوره را ندارند .۶. دقت و توجه به محل های مورد نیاز ، تعداد مورد نیاز ، جنسیت و وضعیت تاهل ضروری می باشد ، زیرا درصورت عدم همخوانی ، مراکز جهت انتخاب باز نخواهند شد .۷. اولویت پذیرش با نیروهای مرد و در شبکه ها با نیروهای بومی و مرد می باشد .تبصره۱ : در کلیه مراکز اولویت با پذیرش نیروی مرد می باشد و در شبکه ها اولویت با نیروی بومی و ساکن ، بومی و غیر ساکن ، ساکن و غیر بومی می باشد . لازم به توضیح است بومی به فردی اطلاق می شود که  محل تولد و یا  محل صدور شناسنامه نامبرده صادره از محل مورد نظر باشد و یا دو مقطع از سه مقطع  تحصیلی را فرد در آن شهرستان گذرانده باشد.تبصره۲ : مقاطع تحصیلی عبارت است از : مقطع دبستان ، راهنمایی و دبیرستان . ضمنا پیش دانشگاهی جزء مقاطع تحصیلی محسوب نمی گردد.۸. جهت اطلاع کلیه متقاضیان ،  مراکزی که بالای ۱۰۰km
تا مرکز استان فاصله داشته باشند دارای پانسیون می باشند(لازم به ذکر است که پانسیون براساس شرایط و مقدورات آن شبکه می باشد) . (مراکز دارای پانسیون : شبکه سمیرم ، شبکه نائین ، مرکز شبانه روزی چوپانان ، شبکه خور و بیابانک ، مرکز شبانه روزی جندق ، شبکه نطنز ، اردستان ، گلپایگان ، خوانسار ، فریدن(داران) ، فریدونشهر ، چادگان ، دهاقان و دهق وعلویجه) .۹. مراکز(مبارکه ، شهرضا ، لنجان ، نجف آباد ، شاهین شهر ، تیران و کرون ، فلاورجان ، خمینی شهر ، برخوار ، میمه ) فاقد پانسیون بوده و افراد جهت انجام شیفت ها می بایستی تردد نمایند ، بنابراین توصیه می گردد این مناطق  را افراد غیر بومی انتخاب ننمایند .۱۰.  افرادی که دیپلم خود را در مناطق ۲ و ۳ اخذ نموده و از سهمیه مناطق استفاده کرده و وارد دانشگاه گردیده اند در صورتی که در دانشگاه دولتی روزانه تحصیل کرده باشند ، امکان گذراندن طرح آنها در شهر اصفهان اعم از سال اول و دوم وجود نخواهد داشت .  تبصره ۱ : خانمهای متاهل از این قانون مستثنی می باشند و درصورت داشتن شرایط و امتیاز لازم گذراندن طرح آنها در شهر اصفهان درصورت پذیرش منع قانونی نخواهد داشت. تبصره ۲ : تاهل برای آقایان جزء امتیاز و آزاد سازی سهمیه محسوب نمی شود و براساس سهمیه همان منطقه و مناطق محروم تر ، انتخاب خواهند شد .تبصره ۳ : فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و شبانه اعم از مرد و زن از قانون فوق مستثنی می باشند و می توانند در هر سه منطقه (مناطق ۱ ، ۲ و ۳) مشروط به داشتن سایر شرایط و کسب امتیاز لازم خدمت نمایند .۱۱. پذیرفته شدن افراد در مراکز پس از بررسی بومی بودن و تاریخ فراغت از تحصیل ، براساس امتیازات افراد که شامل (*تاهل برای خانم ها ، **خانواده کارکنان دانشگاه ،*** نفرات اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل ، ****فارغ التحصیلان دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی ،***** استعدادهای درخشان و خانواده شهداء و ایثارگران (فرزند ، همسر،خواهر و برادر)  می باشد انتخاب می شوند.*فردی متاهل تلقی می گردد که ازدواج وی ثبت قانونی گردیده و در شناسنامه زوجین مراتب ازدواج دائم آنها قید گردیده باشد .**امتیاز مربوط به خانواده درجه یک کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، شامل: فرزندان ، برادران ، خواهران و همسر دائمی کارکنان شاغل و بازنشسته و وظیفه بگیر با ارائه حکم کارگزینی .*** استفاده از امتیازات نفرات اول تا سوم دانشگاه منوط به ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل می باشد .**** استفاده از امتیازات افراد دارای مقاله ، کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی منوط به ارائه مدارک به حوزه معاونت پژوهشی این دانشگاه و اخذ تاییدیه می باشد.(معاونت پژوهشی : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، ساختمان شماره ۴) .***** منظور از استعداد درخشان ، فردی است که از سوی ستاد هدایت استعدادهای درخشان معرفی گردیده است .۱۲. باتوجه به اینکه افراد می توانند ، سه اولویت انتخاب کنند و بررسی و تکمیل ظرفیت مراکز از اولویت اول بوده و درصورت تکمیل ظرفیت مراکز از طریق اولویت اول متقاضیان ، به اولویت های دوم و سوم سایر متقاضیان ترتیب اثر داده نخواهد شد ، پس لازم است در انتخاب اولویت ها دقت لازم را به عمل آورید .  ۱۳. باتوجه به محدود بودن سهمیه ها و محدودیت های موجود ، لازم است کلیه متقاضیان با دقت نظر و پس از بررسی های لازم ، مرکز مورد نظر خود را  انتخاب نموده و پس از اعلام نتایج از طریق همین وب سایت در صورت انصراف ، انصراف کتبی خود را تا تاریخ مشخص شده کتبا به این معاونت اعلام نمایند ، در غیر اینصورت تا ۲ فصل آتی از شرکت در کمیسیون های استان اصفهان محروم خواهند شد.تبصره : انصراف از طرح پس از شروع به کار نیروها در مراکز ، منوط به موافقت کامل مرکز و شروع به کار نیروی جایگزین می باشد که حداقل سه تا شش ماه طول خواهد کشید .۱۴.در حین انجام خدمات ، انصراف از طرحی که به منزله توقف از طرح* برای مدت زمان مشخصی باشد نیز تا ۲ فصل از انجام مابقی خدمات در استان اصفهان محروم خواهند شد.* توقف از طرح عبارت است از : شروع خدمت پذیرفته شده که باتوجه به قبولی در آزمون مقطع بالاتر ، بیماری خاص و انتقال از استان اصفهان به استانهای دیگر می باشد .۱۵. افراد متقاضی انتقال در حین طرح ، قبل از اتمام ابلاغ صادر شده توسط دانشگاه پس از موافقت  و درصورت رضایت مرکز از نامبرده توسط این معاونت تعیین محل خواهند شد و درصورت نیاز به جانشین ، منوط به وجود جانشین و پس از شروع به کار جایگزین امکان پذیر خواهد بود .۱۶. درمورد بندهای ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ فقط درموارد خاص با ارائه مستندات امکان پذیر است و در سایر موارد ترتیب اثری داده نخواهد شد .۱۷. از آنجایی که مراکز و واحدها از شروع به کار خانم های باردار جلوگیری می نماید ، لذا خواهشمند است مشمولین مذکور از شرکت و ثبت نام جدا خودداری نمایند .۱۸. قابل توجه آقایان شرکت کننده در کمیسیون :انجام خدمت سربازی نسبت به انجام خدمت طرح اولویت داشته و آقایانی که تا به حال خدمت سربازی انجام نداده و یا از خدمت سربازی معاف نبوده ، حق شرکت در کمیسیون را نخواهند داشت .در موارد ذیل خدمت سربازی مورد قبول است :۱) انجام خدمت سربازی با مقطع دیپلم۲) انجام خدمت سربازی با مقطع کارشناسی درصورتی که مدت واقعی طرح از زمان خدمت سربازی کسر گردد و مابقی می توانند خدمت طرح انجام دهند .۳) افرادی که از خدمت سربازی معاف گردیده اند . 
 
 
۱۹. مدارک لازم جهت شرکت و تکمیل فرم ثبت نام :۱) اسکن تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه۲) اسکن تصویر کارت ملی (ذکر شماره تلفن(همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد)۳) اسکن تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی۴) اسکن فرم تسویه حساب به روز از صندوق رفاه دانشجویی{ساختمان شماره ۴ ، صندوق رفاه دانشجویی(صرفا متعلق به کلیه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی می باشد)}
توجه: 
شرکت کنندگانی که فارغ التحصیل دانشگاه آزاد می باشند درج کد طرح در فرم ثبت نام الزامی می باشد .۲۵. مدارک لازم برای استفاده از امتیازات بند ۷ و بند ۱۱ :۱) اسکن تصاویر صفحه اول و دوم شناسنامه۲) اسکن تصاویر گواهی پایان تحصیلات دوره ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان۳) اسکن تصویر حکم کارگزینی برای خانواده کارکنان دانشگاه۴) اسکن تصویر گواهی استعلام نفرات برتر اول تا سوم دانشگاهها به هنگام فراغت از تحصیل۵) اسکن تصویر نامه امتیاز افراد دارای مقاله چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی و یا کتاب و اختراع ثبت شده و طرحهای تحقیقاتی از معاونت پژوهشی دانشگاه(ساختمان شماره ۴ ، سرکارخانم امینی)۶) اسکن تصویر گواهی معتبر برای افرادی که جزء استعدادهای درخشان می باشند .۷) اسکن تصویر کارت شناسایی شهداء ، جانبازان و ایثارگران برای افرادی که مشمول امتیاز می باشند .توجه :*** ذکر شماره تلفن(همراه و ثابت) به صورت خوانا بر روی صفحه کارت ملی که اسکن می گردد ، ضروری می باشد .۱) کلیه مدارک فوق الذکر بایستی قبلا اسکن شده و در قسمت آخر ثبت نام آپلود گردد .۲) برای آپلود کردن در قسمت آپلود مدارک در فرم ثبت نام با کلیک بر روی دکمه اضافه کردن فایل ، فایل مورد نظر را انتخاب نموده ، سپس روی دکمه start  کلیک کرده و هریک از فایل ها را به صورت تک تک upload نمایید .۳) پس از اطمینان از وارد نمودن کلیه اطلاعات و آپلود کلیه مدارک بر روی دکمه ذخیره کلیک نمایید تا اطلاعات شما در سیستم ثبت گردد . جهت نام گذاری فایل های آپلودی ازنام فامیل به صورت انگلیسی به همراه یک عدد استفاده نمایید,به صورتیکه نامها و اعدادذکرشده غیرتکراری باشد.لازم به ذکر است که : ۱) هریک از مدارک ذکرشده بایستی با Resolution حداکثر  ۱۵۰اسکن شود . و حجم آن حداکثر ۵۰۰kb   و فرمت مورد قبول jpg   و سیاه سفید می باشد . ۲) درصورت عدم اسکن و ارسال مدارک ، ثبت نام لغو می گردد .۳) مهلت ارسال مدارک تا پایان روز ثبت نام چهار شنبه ۲۳/۱۲/۹۱می باشد .۴) درصورت بروز هرگونه مشکل در هنگام ثبت نام در ساعات اداری با تلفن ۶۶۱۹۶۶۱-۰۳۱۱ داخلی ۲۳۰ تماس حاصل نمایید .۵) درصورت نیاز به مراجعه حضوری دو شنبه ۲۱/۱۲/۹۱ از ساعت ۸ لغایت ۱۲ ظهر (اداره امور آزمایشگاهها) مراجعه نمایید.   
جهت ثبت نام از تاریخ ۱۶/۱۲/۹۱ از ساعت ۹ صبح در قسمت پایین همین صفحه لینک ثبت نام موجود می باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                              ثبت نام   
                                                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی اصفهان

خیابان آیت الله قدوسی (آپادانااول) تلفن:۳۶۶۱۹۶۶۱  فاکس:۳۶۶۱۲۱۹۳